June 8, 2001
Lanparty wrote: Bytte ut min 3.0 mot en 4.0, tycker 3.0an var lite liten, 4.0 är helt klart större och passar min hand bättre men blir självklart sugen på en ny svart och fin 3.0!
Kaleid: Explorer 4 duger hur bra som helst, inge fel på den!
Kanske har de modiefierat den något i så fall. Scrollen var i alla fall helt omöjlig att hålla på med och scrollknappen kräver stryrka i snitt med en krokodilkäft för att reagera.
Dessutom så slets musknapparna snabbt.... klart sämre än 3.0 i mina erfarenheter.
June 23, 2006
Kaleid wrote: [quote=Lanparty]Bytte ut min 3.0 mot en 4.0, tycker 3.0an var lite liten, 4.0 är helt klart större och passar min hand bättre men blir självklart sugen på en ny svart och fin 3.0!
Kaleid: Explorer 4 duger hur bra som helst, inge fel på den!
Kanske har de modiefierat den något i så fall. Scrollen var i alla fall helt omöjlig att hålla på med och scrollknappen kräver stryrka i snitt med en krokodilkäft för att reagera.
Dessutom så slets musknapparna snabbt.... klart sämre än 3.0 i mina erfarenheter.
Har inte haft något problem med min 4.0 hittils iaf, kan hålla med om att scroll knappen är lite seg att trycka in men scrolla fungerar hur bra som helst.
4.0 är det bästa köpet enligt mig i dagsläget..
Bra, snygg, billig!
November 4, 2002
January 19, 2003
Nu har den dykt upp i prislistan hos Dustin också, och har ett riktigt tilltalande pris måste jag säga. Hoppas att den kommer på lager inom kort.
EDIT: Lagade länken
September 1, 2002
Imlal wrote: Nu har den dykt upp i prislistan hos Dustin också, och har ett riktigt tilltalande pris måste jag säga. Hoppas att den kommer på lager inom kort.
EDIT: Lagade länken
Oväntat bra pris tycker jag. Det verkar som att denna mus är en klassiskt optisk mus och inte en laserbaserad sådan.
1 Guest(s)