April 17, 2005
NEC MultiSync LCD2470WNX Àr det senaste tillskottet till NECs MultiSync 70-serie och det Àr inget mindre Àn en 24" skÀrm som blivit utvecklad för hög bildkvalité. SkÀrmens upplösning Àr pÄ 1920x1200 pixlar och stöder bland annat HDCP för uppspelning av skyddade videosignaler och dÀrmed Àven fullt kompatibel med dagens HD format Blu-ray och HD DVD. LCD2470WNX har Àven stöd för Dynamic Video Mode som anpassar fÀrg, ljusstyrka och kontrast till ett optimalt lÀge nÀr du ser pÄ film. SkÀrmen kommer med ett stÀll som kan justeras i 4 riktningar för att anvÀndaren ska kunna hitta sitt bÀsta arbetslÀge. En 6ms responstid (GTG) och ett kontrastförhÄllande pÄ 1000:1 lovar gott för bland annat snabba spel och filmer.
SkÀrmen har Àven en inbyggd kabelgömma för att hÄlla arbetsplatsen fri frÄn fula kablar, en integrerad USB-hubb, dubbla VGA-portar och en DVI-port, med HDCP-stöd dÄ. [Image Can Not Be Found]
December 3, 2005
February 12, 2003
Ptja, bra skÀrmar Àr generellt sett vÀrt pengarna, dÄ de ÀndÄ hÄller tills de slocknar (vilket Àr lÄngt bort i tiden), dessutom nÄgot dina ögon förmodligen kommer tacka dig för.
Jag hade lagt de pengarna pÄ en skÀrm som jag visste att jag inte skulle behöva byta pÄ ett bra tag utan att tveka, om vi sÀger sÄ.
2 Guest(s)