August 22, 2005
NordicHardware har nu anlänt till DreamHack tillsammans med andra tappra sponsorer. Vi är rätt så ensamma i lokalen hittills men vi har även Samsung, Sweclockers, ABIT, PC Action m.fl. på plats.
Imorgon klockan åtta slår portarna upp för allmänheten och vi (ok de få av oss som är morgonpigga) kommer att vara redo i båset för er som vill ta en sväng förbi och hälsa.
[Image Can Not Be Found]
Ovan ser ni hur vi tappert kämpar med att få vårt bås färdigt.
Synes imorrn!
June 17, 2002
Starscream wrote: [quote=pompougnac]Jag tycker ni ska smita över till SweC's del på DH och olla deras tangentbord när de sover...
såna där uttalanden brukar straffa sig på nåt vänster 😀
men jag håller med
Man får se till att skydda ollaren... han kommer ju ollad i pannan eller nåt när SweC nissarna vet vad som hänt...=)
September 28, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=Starscream][quote=pompougnac]Jag tycker ni ska smita över till SweC's del på DH och olla deras tangentbord när de sover...
såna där uttalanden brukar straffa sig på nåt vänster 😀
men jag håller med
Man får se till att skydda ollaren... han kommer ju ollad i pannan eller nåt när SweC nissarna vet vad som hänt...=)
vad ska dem göra då? ni är ju på dh så ni kan skydda ollaren 🙂 *ser rubrikerna framför mej: forumskrig på dreamhack, ollning utlöste stort slagsmål på elmia :bgrin: * får jag se detta i tidningarna så kommer jag att skratta riktigt högt och tycka att ni rockar
April 20, 2002
skiroy wrote: Glöm det där väldigt snabbt killar.
Gissa vilka som kan bli ollade när ni kikar förbi här. 🙂
ni? :bgrin:
Nån gång måste ni sova...hehe
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
Ctrl wrote: Hmm.. ni behöver köpa in en nya banderoll.. det där är gamla designen.
Ofasen... det hade inte jag märkt.. 😉
Nä men skämt å sido han vi inte få tag i en ny banderoll och tyvärr är det rätt dyra skapelser när man vill ha lite storlek på dem. Men tills nästa DH ska vi vara up to date!
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)