January 4, 2001
Farbror wrote: Faan vad nice jag kommer nog att hänga i NH båste (I winter va det lite mot bjudande att komma dit för alla satt o grejja med nått annat och man vill juh inte störa ;P) Men att vinna den datorn gör mej mer och mej kåt på DH!!! *Jag längtar*(Citat ur filmen lunaj)
Du måste för fanken våga "störa" oss. Vi är inte så upptagna att vi inte kan avbryta det vi håller på med en stund.
November 29, 2001
keffing wrote: [quote=UndaC] riktigt nice i alla fall, dessutom slänger Network med tangentbord och mus
:hb:
kulmus a la windows 3.1 tiden och ett fyrkantigt tagnentbort som man kan sticka ut nåns öga med från samma tidsera?
hehe nåja, låt oss säga att vi kanske inte smäller det mesta krutet på kringutrustningen iaf.
December 10, 2002
Jag kan inte mer än att instämma med Fackamato.. hehe, detta låter som en riktig datorfest 😀
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
November 29, 2001
Det kanske kommer ännu mer riktigt feta grejer imorrn, är lite osäkert just nu men om det kommer så är vi uppe och nosar på varor värda 60 papp eller mer. 🙂
Glöm inte bort att ni kan vinna en dejt med mig på det lyxiga hamburgarstället vid Formel 1. I dejten ingår en liten pommes och en liten cola! (But no hanky panky!)
Bra grejer helt enkelt.
April 23, 2003
UndaC wrote: [quote=POE]Tack så mycket! Det var det jag verkligen väntade på! Bunguru 🙂 Helt underbart ju 😛 Tänker ni till och med avslöja vilken svårighetsgrad som det ska köras på? 😉
precis som förra gången får ni välja själva vilken svårighetsgrad ni kör
Hehe, gött, hard är ju lättare och mer poäng så liksom 😛
July 3, 2003
Argh, vill åka till DH, får se om jag kan fixa med någon kompis till vinter. Inget kul att sitta ensam direkt 😕
Datorn ser ut att bli helt ok, riktigt schyst paket, men inget går upp mot lite hanky panky med dig Anton! Grrr :D/
Angående månadstävlingarna så är ju äran att vinna inte helt bortkastat för den delen heller. Tangentbord och möss skulle sitta fint för mig iaf 🙂
March 10, 2003
Jag drömmer att ni i höst (om det är klart och finns tillgängligt) har ett Amiga MicroA1 mobo + OS4 i utlottningen.
Kanske t.o.m. på DHw .. efter som jag skall dit då.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
April 20, 2002
Jag skulle nog vara gladast i hela Jönköping även om jag vann en söt tyst fläkt till datorn...:D
En del nöjer sig ju med det lilla.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
ehum....ska se om jag kan plocka ihop pengar till inträdet så ska jag komma och terrorisera er lite grann....:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
3 Guest(s)