April 20, 2002
mm...ska ta med mig min största vatenpistol om jag kan hitta den. Ladda den med öl och sikta på hans mun....när han somnat bakom sin monitor är det fritt fram för oss.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
March 21, 2003
Coore wrote: [quote=Farbror]Faan vad nice jag kommer nog att hänga i NH båste (I winter va det lite mot bjudande att komma dit för alla satt o grejja med nått annat och man vill juh inte störa ;P) Men att vinna den datorn gör mej mer och mej kåt på DH!!! *Jag längtar*(Citat ur filmen lunaj)
Du måste för fanken våga "störa" oss. Vi är inte så upptagna att vi inte kan avbryta det vi håller på med en stund.
Tat lungt ja va en liten kis när jag va här förra året....
November 6, 2001
HuGGe wrote: [quote=Tom]Och alla som kommer och bjuder UndaC på en sån där skitgod karréburgare har chansen att vinna nåt riktigt fint!
kan meddela att det "fina" är Corre i bara kallingar
Hmm... Hur mycket kostar en karréburgare?
EDIT: Tom, kan du springa hit eller skriva på IRC eller nåt när du är redo att ge mig mina kläder?
December 20, 2000
shlumpen wrote: [quote=HuGGe][quote=Tom]Och alla som kommer och bjuder UndaC på en sån där skitgod karréburgare har chansen att vinna nåt riktigt fint!
kan meddela att det "fina" är Corre i bara kallingar
Hmm... Hur mycket kostar en karréburgare?
EDIT: Tom, kan du springa hit eller skriva på IRC eller nåt när du är redo att ge mig mina kläder?
35 spänn utanför entrén.
Shlumpen, du kan komma förbi nu!
April 20, 2002
Jag var utanför och köpte mig en varmkorv i eftermiddags. Såg tyvärr ingen från NH-crew där...:-(
Kan hända att man svänger förbi imorgon eller på Lördag och går in den gången....hade hämtat morsan i Jkpg och hon var inte så sugen på att gå in...hehe
Första hon sa när vi parkerade oss utanför ingången var: -Vad det luktar svett
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
2 Guest(s)