August 22, 2005
Som de flesta av våra reguljära besökare märkt har NH under ett antal timmar legat nere då vår server kraschade vid halvtio tiden i går kväll. Vi har jobbat hela morgonen med att hitta orsaken till detta och med största sannolikhet handlar det om problem med en PHP modul. Vi övervakar detta för att se om felet uppstår igen men huvudsaken är att NordicHardware är online igen och vi hoppas inte ni fått några allvarliga men under vår downtime.
Har ni mot förmodan fått det eller bara vill klaga kan ni göra det i forumet.
Tack för ert tålamod,
Redaktionen
BelGarath wrote: jag klarade mig knappt! fick abstinens så de bara skrek om de 😛
Det har du inte varit ensam om kan jag säga dig.. 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
March 27, 2003
Death On Wings wrote: Tror jag försökte runt 30 gånger i går kväll men sidan vägrade funka, började då felsöka om det var min dator det var fel på 😀
Jag med. Startat om routrar, konfigurerar om och grejade... Sen ploppar det upp på IRC; "hallå, är NH nere eller...?" i samma ögonblick blev jag både lättad och ledsen.... 😛
March 18, 2004
JonaS wrote: Det kommer troligen en planerad downtime v50 för byte av serverparken. Vet inte hur lång tid det tar men större delen av hårdvaran vi kör på nu ska bytas ut då. Det kan ske tidigare med men vi kommer meddela när det inträffar.
Hur lång tid handlar det om? :hrm:
1 Guest(s)