January 23, 2002
Ska galleriet försvinna eller är det bara så att det inte har kommit upp på förstasidan än eftersom ni har lite å göra med den nya designen? 🙁 🙂
Jag har ju länkat till det som beskrivning av min burk i signaturen. 😀
Sen är ju den veckans omröstning som ligger på förstasidan nu lite enkelspårig men det kanske bara är en tillfällig.
Jag menar skita helt i Intel kanske är lite taskigt även om deras senaste CPU:er inte varit så imponerande. 😀
May 29, 2003
tycker det är helt ok, verkar som att det är snabbare med, det var så långsamt innan (har inte provat prisguiden ännu :S) men en klar förbättring är det ju, och gott med forum "knapparna" till vänster istället för uppe i "baren" innan, visste det skulle bli en förändring men inte så bra och så mycket, bra jobbat!!!
February 3, 2003
February 2, 2003
December 18, 2001
Jimba wrote: Jag kör 1152x864 och jag behöver skrolla åt sidan för att se hela långa meningar. det har jag aldrig behövt innan och trycker det verkar lite jobbigt:/
Jag kör 1280x1024 och har alltid behövt scrolla till höger ibland för att se långa meningar.
Ska nordichardware.com oxå byta design?
March 5, 2002
Zyrus wrote: [quote=Jimba]Jag kör 1152x864 och jag behöver skrolla åt sidan för att se hela långa meningar. det har jag aldrig behövt innan och trycker det verkar lite jobbigt:/
Jag kör 1280x1024 och har alltid behövt scrolla till höger ibland för att se långa meningar.
Ska nordichardware.com oxå byta design?
Jag kör 1280x1024, har aldrig behövt skrolla åt sidorna, inte nu heller.
NH.COM skall byta design, ja. Men det tar en jäkla tid att översätta den skall du se 😀
1 Guest(s)