August 22, 2005
På NordicHardware är det högt tempo som gäller bara 2 veckor innan DreamHack Summer 2004. Under detta evenemang kommer vi kunna erbjuda er kära kunder kläder samt kepsar med NordicHardware-tryck.
Från och med idag till och med Måndag den 7:e Juni kommer ni kunna förhandsbeställa några produkter från vårt sortiment för att hämta ut dem på DreamHack.
Ska du inte på DH? Snabba dig och hitta en kompis som kan köpa en NH-keps, t-shirt eller något annat åt dig!
Gå vidare till förhandsbeställningen för DreamHack här.
November 6, 2001
Dreamhack hålls i en av Elmias mässhallar. Elmia ligger på Mässvägen 12 i Jönköping. Planritningen är icke fastställd än och dessutom hemligstämplad, så jag kan inte säga var NH-båset är, men du kommer se det om du kommer dit. Tänk på att du måste betala besöksbiljett för att komma in i mässhallen under DH om du inte deltar i lanet. Men om du är riktigt snäll kanske NH-crew ordnar utkörning till entrén 😉
December 20, 2000
Segis wrote: Kläderna jag köpte vid förra tillfället är helschysta! Jag känner suget av en svart t-shirt, men jag vet ingen som ska till DreamHack 😕
Försök hitta någon i forumet 🙂
MULLVADEN wrote: GOD DAMN!!:. NH måste fan ha den bästa supporten NÅNSIN...
:worshipp:
Vi är glada att höra att du är nöjd med vår lösning på ditt problem!
1 Guest(s)