November 8, 2001
UndaC, Anton och ni andra på redaktionen: Vad är er hemlighet?
En världsexklusiv recension av FX..., en unik förhandstitt på 9800, eller hur det var. Ni måste ha värsta tummen med tillverkarna...
Hur får just NI och inte Anand, Tom´s, Rage3d, [H]ot... och alla de andra recensionsex?
-De lär ju vara "rätt mycket" avis. Men men, jag håller på er! Kör hårt och lägg upp en recension så snabbt som möjligt!
*host* -jag tror att det hela är en stor konspiration mot .com väldet... *host*
March 15, 2002
SammyBoy wrote: UndaC, Anton och ni andra på redaktionen: Vad är er hemlighet?
En världsexklusiv recension av FX..., en unik förhandstitt på 9800, eller hur det var. Ni måste ha värsta tummen med tillverkarna...
Hur får just NI och inte Anand, Tom´s, Rage3d, [H]ot... och alla de andra recensionsex?
-De lär ju vara "rätt mycket" avis. Men men, jag håller på er! Kör hårt och lägg upp en recension så snabbt som möjligt!*host* -jag tror att det hela är en stor konspiration mot .com väldet... *host*
SammyBoy wrote: UndaC, Anton och ni andra på redaktionen: Vad är er hemlighet?
-De lär ju vara "rätt mycket" avis. Men men, jag håller på er! Kör hårt och lägg upp en recension så snabbt som möjligt!*host* -jag tror att det hela är en stor konspiration mot .com väldet... *host*
Först och främst måste vi erkänna att vi inte var ensamma om en recension/förhandstitt på 9800 Pro, även om vi hade vår online först i världen. 🙂
GeForce FX är även recenserat av andra sajter sen en tid tillbaka men det fabrikat vi har fått tag i är världsexklusivt. Vad jag menar är att ingen tidigare recenserat ett GeForce FX-kort från denna tillverkare.
Men det har som du säger blivit en helt annan fart på NH med världsexklusivt material lite titt som tätt. 😀
Vad som ligger bakom detta är till stor del hårt och målinriktat arbete. Vi har lagt ner mycket arbete på vår testmetodik och även mässbevakning vilket gett mycket goda resultat med bra kontakter bland tillverkare osv.
Alla har jobbat hårt och sist men inte minst mot samma mål! Att bli störst helt enkelt.
Alla bidrar med sitt strå till stacken som nu börjar bli kanska stor om man säger så... Vi har ett härligt crew med grym sammanhållning som jobbar tillsammans, det är förmodligen den största anledningen till att det går så bra nu. 🙂
Och feedback från våra läsare är ett av de stora dragplåstren så låt den bara strömma
Tekniknörd som gillar att träna.
February 1, 2003
December 6, 2001
Kaleid wrote: Eran internationella lanseringen verkar gå åt helt rätt håll. Uppåt inte neråt, framår inte bakåt (+vänster inte höger :bgrin: )...
Måste även berömma er för de grymt många recensioner man har kunnat läsa på den senaste tiden.
Ja, NH har verkligen blomstrat upp, även om köp och sälj delen ju är ett litet bakslag.
Med en internationell version av sidan tvekar väl inte heller företagen lika mycket med att skicka ut produkter kan tänka.. 🙂
November 29, 2001
Tråkig nyhet gubbar. Det var något fel på kortet vi fick. (För varmt och resultaten var ibland hälften så låga som förväntat osv., lägre än Ti4600 i rätt många tester.)
Vi ska reda ut med tillverkaren och se om vi kan få ett andra kort. Det tråkiga är ju att vi nu förmodligen missar chansen att bli först. 🙁
May 31, 2002
UndaC wrote: Tråkig nyhet gubbar. Det var något fel på kortet vi fick. (För varmt och resultaten var ibland hälften så låga som förväntat osv., lägre än Ti4600 i rätt många tester.)
Vi ska reda ut med tillverkaren och se om vi kan få ett andra kort. Det tråkiga är ju att vi nu förmodligen missar chansen att bli först. 🙁
Haha fyfan vad trist. jag tycker ni skulle gjort recensionen ändå.
Undrar vad tillverkaren skulle sagt då!
2 Guest(s)