February 19, 2002
Vår eminente spelrecensent Jimmy, har en än gång satt ett nytt spel under luppen.
Denna gången gäller det krigsshootern RTCW.
Efter grundliga tester, och efter att ha lagt pannan i djupa veck flera gånger, har han nu ett rykande färskt omdömme av detta, så omtalade spel.
Läs recensionen här.
August 10, 2001
Hej!
Bra resention även om jag tyckte att den inte stämde på en del punkter. T.ex. att katakomberna var bland det bästa i hela spelet. Personligen tyckte jag att de nivåerna hade mer eller mindre ingenting att göra med nazister och andra världskriget. Visst var man rädd för det mesta när man kutade runt men jag hade hellre sett att spelutvecklarna tog bort de nivåerna och lade till någonting annat istället som förde historien frammåt lite mer.
Håller med om att slutbossen var rena rama skämtet! Han var visserligen designad mycket bra med go röst osv men bjöd inte på något som helst motstånd.
AI:n är rätt kass också precis som du säger! Speciellt de där elektrifierande kryplingarna som hoppar runt på händerna! Fast det kanske var meningen att de skulle vara extra dumma!
En liten detalj också som du nog missuppfattade. Trollkarlen säger "A prison then" som svar på när "prinsen" säger något i stil med "U fool U can´t kill med", precis innan han tar upp kristallen och biner honom "a la Diablo stil" med dess kraft. Kommer inte ihåg vad du skrev att han sa men det var fel i alla fall
Multiplayerdelen är helt otroligt bra tycker jag själv! Det allra bästa är att man MÅSTE sammarbeta för att klara av uppdragen till skillnad från Counter Strike som jag är så otroligt trött på vid detta laget!
Tack för en bra resention!
Svara gärna på vad du tycker om mina åsikter!
mvh
Agathorn
June 14, 2001
On 2002-02-23 14:38, Agathorn wrote:
Hej!Bra resention även om jag tyckte att den inte stämde på en del punkter. T.ex. att katakomberna var bland det bästa i hela spelet. Personligen tyckte jag att de nivåerna hade mer eller mindre ingenting att göra med nazister och andra världskriget. Visst var man rädd för det mesta när man kutade runt men jag hade hellre sett att spelutvecklarna tog bort de nivåerna och lade till någonting annat istället som förde historien frammåt lite mer.
Håller med om att slutbossen var rena rama skämtet! Han var visserligen designad mycket bra med go röst osv men bjöd inte på något som helst motstånd.AI:n är rätt kass också precis som du säger! Speciellt de där elektrifierande kryplingarna som hoppar runt på händerna! Fast det kanske var meningen att de skulle vara extra dumma!
En liten detalj också som du nog missuppfattade. Trollkarlen säger "A prison then" som svar på när "prinsen" säger något i stil med "U fool U can´t kill med", precis innan han tar upp kristallen och biner honom "a la Diablo stil" med dess kraft. Kommer inte ihåg vad du skrev att han sa men det var fel i alla fall
Multiplayerdelen är helt otroligt bra tycker jag själv! Det allra bästa är att man MÅSTE sammarbeta för att klara av uppdragen till skillnad från Counter Strike som jag är så otroligt trött på vid detta laget!Tack för en bra resention!
Svara gärna på vad du tycker om mina åsikter!mvh
Agathorn
Någon dammsög bakom mig när jag kollade introt :bgrin:
August 10, 2001
On 2002-02-23 16:53, Pronine wrote:
On 2002-02-23 14:38, Agathorn wrote:
Hej!Bra resention även om jag tyckte att den inte stämde på en del punkter. T.ex. att katakomberna var bland det bästa i hela spelet. Personligen tyckte jag att de nivåerna hade mer eller mindre ingenting att göra med nazister och andra världskriget. Visst var man rädd för det mesta när man kutade runt men jag hade hellre sett att spelutvecklarna tog bort de nivåerna och lade till någonting annat istället som förde historien frammåt lite mer.
Håller med om att slutbossen var rena rama skämtet! Han var visserligen designad mycket bra med go röst osv men bjöd inte på något som helst motstånd.AI:n är rätt kass också precis som du säger! Speciellt de där elektrifierande kryplingarna som hoppar runt på händerna! Fast det kanske var meningen att de skulle vara extra dumma!
Multiplayerdelen är helt otroligt bra tycker jag själv! Det allra bästa är att man MÅSTE sammarbeta för att klara av uppdragen till skillnad från Counter Strike som jag är så otroligt trött på vid detta laget!Tack för en bra resention!
Svara gärna på vad du tycker om mina åsikter!mvh
AgathornNågon dammsög bakom mig när jag kollade introt :bgrin:
*lol*
2 Guest(s)