November 29, 2001
Puuh, tillbaks från Kanada nu med full koll på vad Atis nästa buse kan stå till tjänst med. 🙂
Jetlaggad som få
men glad i lynnet ändå.
Nåja, jag ber om ursäkt för att de var för få tester. Som nämnt berodde det dels på tidsbrist men också pga. att 5950 Ultrat vi jämförde med gick isönder helt.
Inom en inte allt för avlägsen framtid ska jag dock gottgöra det med ett massivt NV40 vs. R420-test.
Egentligen är det ju det som är det intressanta så det kändes inte som om jag orkade jobba ihjäl mig helt för att få NV40-recensionen perfekt eftersom det i vilket fall inte gick att få den perfekt utan att ha med dess utmanade R420.
Oh well, kassa ursäkter. Nästa blir en bamsing dock 🙂
November 29, 2001
Stal wrote: [quote=Lindbergh]Titta här tex; http://www20.tomshardware.com/graphic/20040414/geforce_6800-46.html
Detta problem är som sagt fixat och spelet ser bättre ut än någonsin med 6800Ultra och de med FPS som slår allt.
Hur är problemet fixat?
Jag kör NV40 + 60.72 + Far Cry 1.1 och jag ser fortfarande de där artefakterna på många shadade ytor. (Men visst frameraten är kanon.)
September 17, 2001
UndaC wrote: [quote=Stal][quote=Lindbergh]Titta här tex; http://www20.tomshardware.com/graphic/20040414/geforce_6800-46.html
Detta problem är som sagt fixat och spelet ser bättre ut än någonsin med 6800Ultra och de med FPS som slår allt.
Hur är problemet fixat?
Jag kör NV40 + 60.72 + Far Cry 1.1 och jag ser fortfarande de där artefakterna på många shadade ytor. (Men visst frameraten är kanon.)
Vad jag hört så är det just patchen till FarCry som fixar fram detta prob, men kan inte lova eftersom jag icke har något nVidia-graffe att testa med :blink:
November 15, 2002
UndaC wrote: Inom en inte allt för avlägsen framtid ska jag dock gottgöra det med ett massivt NV40 vs. R420-test.
Egentligen är det ju det som är det intressanta så det kändes inte som om jag orkade jobba ihjäl mig helt för att få NV40-recensionen perfekt eftersom det i vilket fall inte gick att få den perfekt utan att ha med dess utmanade R420.
Kan ju alltid skicka över ett NV40 till mig, så lovar jag att hjälpa dig med recensionen
UndaC wrote: Puuh, tillbaks från Kanada nu med full koll på vad Atis nästa buse kan stå till tjänst med. 🙂
Så du gillade va du såg, eller??? 🙂 😕
.
4 Guest(s)