August 11, 2002
LuckyLuke wrote: Får man något mail med sina resultat eller något i den stilen?
Tyvärr kan vi samtidigt meddela att vårt designbyte inte varit så snällt mot vårt månadstävlingsscript varav det inte kommer skickas ut något deltagandemail för denna tävling. Vi hoppas ni har överseende för detta.
May 28, 2003
coalan wrote: [quote=LuckyLuke]Får man något mail med sina resultat eller något i den stilen?
Tyvärr kan vi samtidigt meddela att vårt designbyte inte varit så snällt mot vårt månadstävlingsscript varav det inte kommer skickas ut något deltagandemail för denna tävling. Vi hoppas ni har överseende för detta.
Men jag får aldrig något mail om hur det gick för mig. 😕
July 22, 2003
LuckyLuke wrote: [quote=coalan][quote=LuckyLuke]Får man något mail med sina resultat eller något i den stilen?
Men jag får aldrig något mail om hur det gick för mig. 😕
Inte jag heller 🙄
July 22, 2003
johan_lojan wrote: GRATTIS ALLA!
Särskilt Blaxxor då som tog hem reseratorn och dessutom bor här i närheten 🙂 aahaha en seger för vänersborg 😛
Blaxxor är du släkt med Johan Junttila på nåt vänster?
Japp, Johan är min kusin 😉 😛
Känns väldigt nice att vinna den 😀 Fan vad sugen jag är på att testa 😀
October 24, 2003
Blaxxor wrote: [quote=johan_lojan]GRATTIS ALLA!
Särskilt Blaxxor då som tog hem reseratorn och dessutom bor här i närheten 🙂 aahaha en seger för vänersborg 😛
Ok ok 😀
mm, förstår det, jag hade också viljat vinna den :)) hah
Du får ge oss en liten minirecension på den också =)
July 22, 2003
johan_lojan wrote: [quote=Blaxxor][quote=johan_lojan]GRATTIS ALLA!
Ok ok 😀
mm, förstår det, jag hade också viljat vinna den :)) hah
Du får ge oss en liten minirecension på den också =)
Ja vi får se på det 😛 Ingen författare direkt 😛 😉
June 3, 2001
beaT wrote: Har länge undrat vad som hände med den 8de månadstväkingen... har inte hört något om vinnare osv. Och så har man inte helelr fått något mail
February 7, 2004
Gueno wrote: [quote=beaT]Har länge undrat vad som hände med den 8de månadstväkingen... har inte hört något om vinnare osv. Och så har man inte helelr fått något mail
*Host*
https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=77147
😀
Tackar 🙂 Det här är inte första gången jag frågar 😀 😀 😀
1 Guest(s)