August 22, 2005
Nokia presenterade igår tre nya nallar med minst sagt utmärkande former. Först ut har vi den
lilla ”cigarettändaren” med en VGA kamera och ingen knappsats, navigering sköts med en
joystick alá MP3-spelare. Som om inte det vore tufft nog kommer vi även att se läderklädda
ytor med speglar. Den kommer att heta 7280 och jag har inget datum på nån av de tre när de
kommer till Sverige.
Näst ut är standardtelefonen 7260 som har VGA kamera och en väldigt stilig knappsats,
påminner ganska mycket om 7610
Sista telefonen ut är designad enligt den senaste trenden, som ett snäckskal. Den är
förpackad i ett till synes väldigt stiligt stålchassi och kommer givetvis med en VGA kamera,
börjar kännas som nästan alla nya telefoner har en lite kamera.
March 10, 2003
Gillar clamshell varinter. Den sista kanske är intressant för mig.
Har suttit och sneglat på den nya från motorola (Razor).
Edit: verkar okej, lite dålig batteritid bara. Lär väl bli ganska dyr med gissar jag på.
http://nokia.com/nokia/0,8764,.....66,00.html
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 27, 2002
hmm vadå har Nokia börjat köpa in nya skärmar nu som man slipper alla mega stora pixlar på eller annars brukar ju Nokia också menas med fyrkantiga animeringar och likande.:)
Nä Nokia kammar inte hem nåt stilpris hos mig ser ju bara dumma ut.
Nokia is shit så e det bara, börjar få sån där hemsk finsk design som de har på möbler och kläder från Finland.
Jag är halvfinne och håller på Finland i Hockey men inte fan gillar jag finsk desig, Sony Ericsson är mycket bättre på det så e det bara.
Vad ska man med en mobil utan knappsats till, bara sjukt ju.
2 Guest(s)