August 22, 2005
Som ni förmodligen märkt, har nu alla spelrelaterade siter inom NordicHardwares nätverk slagit sig samman till en enda stor spelportal! Detta för att ni läsare ska få det lättare med att kunna snappa upp de senaste nyheterna inom spelvärlden. GamesOnline.nu, som var siten för spel allt-i-allo, har nu blivit framsidan till denna stora portal.
Ni kan väldigt lätt knappra in Counter-Strike.nu, Half-Life2.nu, StarcraftGamers.com, UnrealTournament2003.nu och WarcraftSverige.com, som nu även ligger under NordicGamers.com, för att komma direkt till den sektion Du vill läsa på.
Tyvärr har vi inte hunnit göra färdigt allt. Det finns t.ex. mängder av sektioner som ska upp på NordicGamers, men dessa sektioner ska vi pilla upp så fort vi bara kan. Vi jobbar intensivt för att tillfredsställa Er läsare! Det finns även funktioner som inte är helt klara eller inte ens i närheten, men som jag sade tidigare, det kommer så fort det bara går. Observera att ALLA användare är kvar och har ni glömt av lösenordet är det bara att klicka på "glömt lösenord". Forumet är dock inte helt klart än och planeras öppna på söndag. Dock så fungerar det att kommentera på alla siter. Ni kommer säkerligen finna en hel del buggar och vi är väldigt tacksamma om ni mailar de fel ni hittar så hjälper ni oss att bli färdiga så fort som möjligt.
Välkomna till NordicGamers.com!
March 10, 2003
Misstycker med föregående talare.. det sirap är ganska lättflytande *lol*
Om det är för att ni inte fått igång allt eller om ni kör det på en P166 MMX vet jag
inte men segt är inte ens ordet.. laddade sidan i bakgrunden mest för att jag ville se designen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
April 2, 2001
1 Guest(s)