April 17, 2005
E-Dimensional 3D-glasses är tänkt som ett komplement till alla gamers som vill ha ut lite mer av sina spel. Även om de flesta av dagens spel redan är slående vackra med imponerande effekter, så kan man inte förneka att de ritas upp på en tråkig och platt skärm. E(extra?)-Dimensionals kreation skapar nämligen ett nytt djup i bilderna du ser på din skärm för att ge en mer verklighetstrogen och nära känsla. De ska dessutom fungera med både en vanlig CRT och de nyare LCD-skärmarna. Tanken låter ju minst sagt svindlande, dock verkar det inte som om de håller riktigt hela vägen.
February 5, 2004
Tyckte recensionen var halvtaskig, kunde ju tagit en bild via glasögonen så man fick se på ett ungefär hur det såg ut. Sen att man konstaterar att på ALLA LCD/TFT så funkar det inte, väldig dålig när han endast testat EN.
Iofs, så är WoW och Max Payne 2 som sagt väldigt fina spel. Så jag skulle kunna lugnt köpa dom för bara de två. Dock skulle jag vilja veta om de funkade bra till Call of Duty, det skulle ju vara guld värt.
Nåja, hoppas det kommer någon annan lite bättre recension på glasögonen, de såg i övrigt intressanta ut.
July 3, 2005
Soviac, Jag kan omöjligt testa dem på alla spel. Jag tog spel som var populära och i olika genrer. Sen att det inte ville funka på min LCDskärm är en annan sak. Jag har inte konstaterat att det inte fungerar på alla. Det funkade inte på min, och killarna på NovaDatacenter klarade inte att avhjälpa problemet.
July 1, 2005
July 3, 2005
http://www.webhallen.se har den för 900kr tex 🙂
1 Guest(s)