April 17, 2005
NordicHardware Àr under stÀndig utveckling och vi jobbar hela tiden pÄ nya projekt. Vi har nu kommit till ett lÀge dÀr vi kan öppna upp för nytt folk att komma in i leden hÀr pÄ NordicHardware. Det vi söker Àr inte specifikt utan vi önskar bredda vÄr tÀckning i stort. PÄ senare tid har vi ökat tempot pÄ recensioner och artiklar, men bibehÄllit vÄran nyhetstÀckning och vi Àmnar bara öka tempot.
Ăven om vi inte söker bredare tĂ€ckning pĂ„ nĂ„gon specifik position sĂ„ har vi nedan nĂ„gra exempel pĂ„ olika saker man kan göra, men kĂ€nn er inte begrĂ€nsade av det utan om ni kĂ€nner att ni har nĂ„got annat ni skulle vilja bidra med sĂ„ Ă€r vi alltid intresserade.
Nyhetsskribent
Att vara nyhetsskribent handlar frÀmst om att hÄlla sig uppdaterad. Det viktiga Àr inte att ha stenkoll pÄ allt som hÀnder utan att ha ett genuint intresse i nÄgot och kÀnna att detta Àr nÄgot man skulle kunna bidra med. Det Àr en fördel att vara duktig pÄ engelska eftersom den mesta information som Àr tillgÀnglig Àr pÄ engelska. Det Àr alltid viktigt att vÄga vara kritisk i sitt nyhetsskrivande.
Ămnesexpert
Precis som namnet antyder Àr en Àmnesexpert en person som har god koll pÄ ett specifikt omrÄde. Medan nyhetsskribenter handlar mer om en övergripande koll, sÄ kan man kombinera nyhetsskrivande med artikelskrivande. Det Àr upp till dig att vÀlja omfattningen av ditt arbete.
Skriptare/utvecklare
Att vara med och utveckla NordicHardware handlar mycket om att komma pÄ nya projekt och utveckla den nuvarande sidan. Det Àr först och frÀmst kunskaper inom PHP och SQL som behövs. Specifika projekt kan diskuteras.
Om ni Àr intresserade sÄ slÀng ivÀg ett e-mail till [email=ansokning@nordichardware.se]ansokning@nordichardware.se[/email].
May 19, 2004
August 30, 2005
Delph1 wrote: Det ska ocksĂ„ komma đ
//Andreas
var det inte lÀnge sedan ni fick bÀttre lina och servar? tycker ni vÀxer sÄ det knackar bara ni inte fÄr vÀxtverk. sen hÄller jag med att det Àr hur segt som helst i bland att nÄ er. sÄ jag tycker att ni ska skaffa större klÀder(serveroch lina) innan ni lÀgger pÄ er lite mera muskler. sÄ det inte blir spÀnbög av det hela nÀr klÀderna Àr försmÄ. sen kan ni utöka.
February 19, 2004
LinuC wrote: alltid trevligt med ny hĂ„rdvara đ
skulle vara kul att jobba pÄ NH synd bara att jag inte e tillrÀckligt skillad:P..Àn
Varken ens svenska eller kunskap kan nÄ den kvalite som söks!
Jag tycker seriöst att det Ă€r skitbra som det Ă€r nu och tanken att det kan bli bĂ€ttre ger en gĂ„shud! đ
1 Guest(s)