June 17, 2002
Coore wrote: [quote=Arny][quote=NH|SiBBoR] tycker alla vi i crewn borde få sånna här gratis :roll:.
Räcker det inte med att vi skänker pengar till er?
Dom flesta i NH-crew, nästan alla, jobbar helt gratis.
Får vissa lön?? Jag hade för mig att alla jobbade ideelt... vilka får lön???
January 4, 2001
MULLVADEN wrote: [quote=Coore][quote=Arny][quote=NH|SiBBoR] tycker alla vi i crewn borde få sånna här gratis :roll:.
Får vissa lön?? Jag hade för mig att alla jobbade ideelt... vilka får lön???
Det är ett par stycken, dom som jobbar med NH på heltid.
October 10, 2002
Ni får ha överseende med det, det är mest för att visa ungefär hur trycket ska se ut, var det ska placeras och hur stort det blir. Vi har alltså inte tröjorna hemma ännu, de trycks efter beställningsperioden. I regel blir det rejält mycket snyggare i verkligheten än på sådana här bilder, så vi har höga förhoppningar om att alla ska bli riktigt nöjda!
November 5, 2001
Coore wrote: [quote=Arny][quote=NH|SiBBoR] tycker alla vi i crewn borde få sånna här gratis :roll:.
Missförstå mig rätt. Ni gör ett jäkligt bra jobb och förtjänar absolut att premieras av oss vanliga medlemmar.
September 17, 2001
Arny wrote: [quote=NH|SiBBoR] tycker alla vi i crewn borde få sånna här gratis :roll:.
tills oss? till mig? nae, du. lär inte bli några kontanter till mig om du tror det. pengarna kommer gå till NH, och inte till några personer.
June 17, 2002
NH|SiBBoR wrote: [quote=Arny][quote=NH|SiBBoR] tycker alla vi i crewn borde få sånna här gratis :roll:.
tills oss? till mig? nae, du. lär inte bli några kontanter till mig om du tror det. pengarna kommer gå till NH, och inte till några personer.
Men Coore sa att nåra får lön.. måste vara av dom cashen oxå då eller??
fast iof.. dom som jobbar heltid med NH förtjänar det...
September 17, 2001
MULLVADEN wrote: [quote=NH|SiBBoR][quote=Arny][quote=NH|SiBBoR] tycker alla vi i crewn borde få sånna här gratis :roll:.
jaja ;D
June 17, 2002
NH|SiBBoR wrote: [quote=MULLVADEN][quote=NH|SiBBoR][quote=Arny][quote=NH|SiBBoR] tycker alla vi i crewn borde få sånna här gratis :roll:.
jaja ;D
men eftersom du Sibbor inte tog åt dig om att få cash så förtjänar du nog inte det heller... 😛 haha...
2 Guest(s)