November 1, 2002
November 27, 2003
Fackamato wrote: [quote=Delph1][quote=Wingdings]Jag får då inte lön.. Men en tröja vore skönt att ha!
Jag fryser om nätterna :O(
Inte jag heller, men Fackamatos varma famn gör att jag sover gott :heart: :va:
//Andreas
o;
THB, I r moved of your humble asdfasdf. D: <3
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
October 10, 2002
AMD_RULEZ wrote: Såg rätt nice ut, skulle gärna köpa om jag bara kunde...
Wtf? Berätta vad som hindrar dig så ska vi fixa det. Såvida det inte är av rent ekonomiska skäl. =)
(OBS, jag har hört rykten om att Noddan vill klippa sig, kanske det är ett sätt att tjäna en fet hacka? Han betalar 50 kr kubikmetern.)
March 20, 2003
Vampis wrote: Varifrån kan man beställa såna här tröjor då? Har letat på NH's startsida men inte hittat nåt.
Om du tittar på första inlägget i denna tråden som handlar om just kläderna står det
"Du hittar beställningssidan här."
Om du då klickar på ordet "här" vilket borde vara understruket (indikerar att det är en länk) kommer du vidare till.
https://www.nordichardware.se/klader/
Där du får se bilder och sedan längre ner kan klicka på
"Gå vidare till steg 1 av 3: Beställning av produkter" (Även denna är understruken)
Den tar dig till
August 27, 2003
[NH wrote: Jon][quote=AMD_RULEZ]Såg rätt nice ut, skulle gärna köpa om jag bara kunde...
Wtf? Berätta vad som hindrar dig så ska vi fixa det. Såvida det inte är av rent ekonomiska skäl. =)
(OBS, jag har hört rykten om att Noddan vill klippa sig, kanske det är ett sätt att tjäna en fet hacka? Han betalar 50 kr kubikmetern.)
Det jobbiga är att uppdraget är helt omöjligt att klara av. Skulle eventuellt gå med napalm eller liknande 🙂
*ringer USA's vapenförrådsförvaltare*
BTT (back to topic): Det kommer förmodligen bli världens bästa tröjor så vad ni än gör, glöm inte beställa. Det går att leva på nudlar en vecka eller två. 🙂
July 3, 2003
[NH wrote: Jon]Angående storlekarna hoppas jag kunna återkomma med mått inom någon dag, tryckaren skulle fixa fram det lovade han.
Shit, jag beställde Large, tänk om jag kommer gå runt i ett tält sen :cy: Går det att ändra storlek om man får veta att man beställt för stort?
3 Guest(s)