August 22, 2005
Under de drygt 4 år NordicHardware legat online har vi servat våra läsare och medlemmar med ett oräkneligt antal tävlingar i alla dess former.
Vår storsatsning på konceptet "Månadstävlingen" under 2003 och början av 2004 har dock varit en av de större succéerna vi har haft på NordicHardware.
Efter ett års uppehåll och många besökares förfrågningar kan vi nu med glädje meddela att Månadstävlingen är tillbaka och det med bravur.
Grundkonceptet är detsamma som tidigare men organiseringen av tävlingen har förbättrats avsevärt med automatiska mailscript och dylikt.
Vårt mål var att göra månadstävlingen bättre än någonsin och vi tycker själva att vi lyckats.
Månadstävlingen har inget upplagt schema utan kan komma att dyka upp när man minst anar det. Men när den väl dyker upp är det med basta.
Första företag att bidra till vår månadstävling under 2005 är minnestillverkaren Corsair. Corsair är en gammal räv i detta sammanhang och har tidigare bistått vid två månadstävlingar.
De har aldrig sparat på krutet i form av vinster och inte så denna gång heller.
Vi har tidigare rapporterat om Corsairs nylanserade minnesserie Xpert och den officiella lanseringen av minnet kom först under gårdagen. Och redan nu har ni, våra läsare möjlighet att bli ägare till detta hyperaktuella minne. Förstapris i månadstävlingen denna gång är nämligen ett kit av Corsair Xpert TwinXP1024-3200C2 som borde tillfredsställa den mest inbitne datorentusiasten.
Sammanlagt kan vi erbjuda priser för ett värde av över 7000 sek i årets första månadstävling vilket knappast är fy skam.
För dem som är sugna på purfärska datorminne är det bara att slänga sig vidare till tävlingssidan och svara på första veckofrågan. För de som inte tidigare är bekanta med månadstävlingen rekommenderar vi att ni läser introduktionen noggrant på tävlingssidan men även granskar reglerna.
Vi kan även meddela att det inom kort kommer dyka upp mer information om Corsairs Xpert-serie här på NordicHardware så håll ögonen öppna.
Lycka till!
/Redaktionen
July 3, 2003
härligt att det är tibax =)
dock fungerar inte regel länken.
den ska peka till https://www.nordichardware.se/.....regler.php
men det går till https://www.nordichardware.se/.....adstavling1/regler.php
Voodoo wrote: härligt att det är tibax =)
dock fungerar inte regel länken.
den ska peka till https://www.nordichardware.se/.....regler.php
men det går till https://www.nordichardware.se/.....adstavling1/regler.php
Jo det är skönt att ha det tillbax! 🙂
Har fixat länkningen nu också!
Edit: Tack Rune o lycka till! 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
Starscream wrote: nu ska man ha tur om man vinner, speciellt med tanke på frågan och priset... hehe
Det kommer ju tre frågor till... 😉
Men visst, eftersom vinnaren till slut dras så är det ju en dos tur med också. 🙂
March 9, 2004
The Dummi!!!! wrote: Kul att månadstävlingen har kommit igång igen... 😀
Men jag får inte fram veckans frågor!? Medelandet säger att jag måste vara inloggad för att kunna tävla???
Är jag inte det nu eller, hur kommer det sig då att jag kan skriva här då!?
Du måste nog logga in via startsidan tror jag.
Ps bra att ni kör med månadstävlingen igen 😀
The Dummi!!!! wrote: Kul att månadstävlingen har kommit igång igen... 😀
Men jag får inte fram veckans frågor!? Medelandet säger att jag måste vara inloggad för att kunna tävla???
Är jag inte det nu eller, hur kommer det sig då att jag kan skriva här då!?
Vi använder två olika inloggningar på sidan, en för förstasidan och en för forumet. Tyvärr inte så smidigt men det är så för tillfället så du måste alltså logga in även på förstasidan.
Länkarna till priserna är fixade nu också!
March 31, 2003
Blaxxor wrote: [quote=johan_lojan]Efterlängtat!
Jag skulle inte ha något emot att vinna faktiskt 🙂
Blaxxor: du har ju redan vunnit din schnalisch 😛
Tack till Corsair också 🙂 Finfina priser!
Schhhhhhh [Image Can Not Be Found] Jag har aldrig vunnit nåt O:)
Hmm... Zalman Reserator 1 ? 😛
Me vill vinna ! :up:
1 Guest(s)