August 22, 2005
NordicHardware har nu tillbringat ett antal timmar på DreamHack Winter 2004 och börjar nu bli minst sagt varma i kläderna.
Det är konstant fullt drag i vår supportavdelning och aktiviteten går faktiskt att följa online genom vår webbkamera som vi installerat vid montern.
-- NordicHardware SupportCam --
Vi har efter många om och men lagt upp vår NordicHardware @ DH sajt som ger er mer information om vår aktivitet på DH och viktig information om tävlingar och dylikt, något som vi i sedvanlig ordning har ett flertal av!
Vi kommer posta mer information om NordicHardwares aktivitet på DreamHack men tills dess kan ni ta er en närmare titt på vår DreamHack-sajt och diskutera ämnet i forumet.
January 26, 2003
om man nu vill göra en wallpaper t.ex, var finns den stora nh-logon då? den fick man ju sist
nm, hittade den gamla 🙂
December 19, 2000
Adam wrote:
Axis ActiveX Camera Control
The AXIS ActiveX Camera Control, which enables you to view live image streams in Microsoft Internet Explorer, could not be registered on your computer.Visas när jag ska kolla på er... 🙁
Såg detta med, verkar fungera bättre i Firefox, 1 fps 640x480 ligger den på
June 17, 2002
JonaS wrote: [quote=Adam]
The AXIS ActiveX Camera Control, which enables you to view live image streams in Microsoft Internet Explorer, could not be registered on your computer.Visas när jag ska kolla på er... 🙁
orka fixa firefox för att se camen.. fixa ett bättre system då så det funkar i opera..=)
August 27, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=JonaS][quote=Adam]
orka fixa firefox för att se camen.. fixa ett bättre system då så det funkar i opera..=)
det är http://www.lana.nu som står för kameran, vi står för innehållet och som ni ser så har vi nu stängt supporten tills alla har vaknat till liv och äter frukost.
December 24, 2002
Jodå d funkar visst i IE gå in på
http://www.city-of-rochester.c.....webcam.htm
Så laddas axis directx ned... så funkar d uber att se det i IE! =)
Stort Grattis till Poe som är vår nya Bunguru WA Champ, han tog hem förstapriset, ett AOpen Aeolus 6600GT PCI Express genom att plocka hem 135050 poäng.
Återigen grattis!
Bild på Poe och undertecknad kommer senare. 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
January 26, 2003
skiroy wrote: [quote=Tindy][quote=Etheral]när berättar ni vilka vinnarna i wallpaper-tävlingen blev?
Läs lite mer noga i fortsättningen .
Vi kommer ta emot anmälningar under hela DreamHack och avslöjar vinnarna under söndagsmorgonen den 28/11 då även prisutdelningen hålls.
det stod lördag kväll där senast jag kollade 😕
October 25, 2003
Etheral wrote: [quote=skiroy][quote=Tindy][quote=Etheral]när berättar ni vilka vinnarna i wallpaper-tävlingen blev?
Läs lite mer noga i fortsättningen .
Vi kommer ta emot anmälningar under hela DreamHack och avslöjar vinnarna under söndagsmorgonen den 28/11 då även prisutdelningen hålls.
det stod lördag kväll där senast jag kollade 😕
Nu är det söndagsmorgonen!
April 23, 2003
Anton K wrote: Stort Grattis till Poe som är vår nya Bunguru WA Champ, han tog hem förstapriset, ett AOpen Aeolus 6600GT PCI Express genom att plocka hem 135050 poäng.
Återigen grattis!
Bild på Poe och undertecknad kommer senare. 😉
wweeeeeii, såg inte den här kommentaren 😀
hehe, undrar lite hur flummig bilden kommer bli bara 😉
August 27, 2003
ptz0n wrote: Bara jag som totalt missat vilka vinnarna blev i chassimodd-tävlingen?
*Nyfiken*
Det är det bara vinnarna och vi som vet än så länge 🙂
Anton samlar in bilder och skriver klart det sista för tillfället så strax borde ni kunna få se de vinnande bidragen i chassimod och wallpaper tävlingarna. Chassimod vinnaren var något alldeles extraordinärt som ni inte sett förrut kan jag säga.
2 Guest(s)