April 17, 2005
Vår storsatsning på nyheter som startades för runt 6 månader sedan har slagit
mycket väl ut och det är något vi kommer fortsätta att utveckla här på
NordicHardware. Men för att hålla, och öka, det tempo vi nu har med kvalitativa
nyheter om datorhårdvara och andra relaterade ämnen krävs
det fler skribenter. Vi söker nu alltså nya medarbetare som
är sugna på att bli en del av vårt härliga gäng och förse våra trogna läsare med
ännu fler och ännu bättre nyheter. Vi har flera huvudområden inom nyheter som vi
kommer satsa mer på i framtiden och sitter man inne med kunskaper och intresse
för just dessa ska man direkt höra av sig till oss i redaktionen.
I dagsläget är det följande ämnen vi vill ha bredare täckning för;
- Linux
- Säkerhet/DRM/Piratkopiering
- Apple
- Bärbara datorer/handdatorer
- Gadgets/Teknikprylar
- LCD-monitorer/Digitalkameror
Vi är självklart intresserade av alla som har intresse och kunskaper inom våra övriga områden så tveka inte att höra av er om det låter intressant att få bli en del av vår ständigt växande verksamhet.
Ansökningar med en kort personlig presentation, skickas till följande mailadress;
:: [email=ansokning@nordichardware.se]Ansökan för nyhetsskribent på NH [/email]::
August 28, 2004
Black_light wrote: fasen också. Jag kan skriva bra, men har inga megakunskaper i något av ämnena. Men något säger mig att ni inte tänkte ta mig även om jag frågade :p
Du börjar en mening med men, som även kommer efter en punkt. 😮
Jaja, hoppas ni får tag i folket ni behöver NH.
December 5, 2001
Lodisen wrote: [quote=Black_light]fasen också. Jag kan skriva bra, men har inga megakunskaper i något av ämnena. Men något säger mig att ni inte tänkte ta mig även om jag frågade :p
Du börjar en mening med men, som även kommer efter en punkt. 😮
Jaja, hoppas ni får tag i folket ni behöver NH.
Inget fel att börja mening med "men". Trodde jag också tills svenskläraren sa det till mig för en jädrans massa år sedan.
Jag beundrar verkligen dem som skriver här på NH. Svenska språket har jag inte problem med, men tiden! 😮
2 Guest(s)