April 17, 2005
Det är nu äntligen dags att tillkännage de lyckliga vinnarna i vår månadstävling för april månad. Tävlingen annordnades i samarbete med MP3-spelartillverkaren MEIZU och vi hade tre riktigt fina priser i potten.
Vi kommer här idag presentera de tre vinnarna i vår tävling men inom kort kommer vi även presentera ett nytt samarbete med MEIZU som kommer vara fördelaktigt för alla medlemar på NH, så håll utkik!
Men nu åter till tävlingen, vi på NH har nu gått igenom ALLA motivering som skickats in till oss och bland alla dessa har vi varit tvungna att välja ut tre stycken vilket sannerligen inte varit en lätt uppgift.
Men valen är nu gjorda och vinnarna är följande;
Förstapris - MEIZU X2 Silver White 1GB Limited Edition
Går till Anders Törnberg som bidrog med följande motivering;
"Dagarna som pappaledig består mest av skit, välling och skrik.
Med en MP3 från Meizu kan jag istället för gråt, höra en låt."
Andrapris - MEIZU E2 valfri färg 1GB
Går till Johan "johan_lojan" Lojander som bidrog med följande motivering;
"En liten spelare från MEIZU vill jag ha, så jag slipper kånka runt på min enorma Packard Bell var da'."
Tredjepris - MEIZU E2 valfri färg 512MB
Går till Per Pettersson som bidrog med följande motivering;
"Med musik så skulle jag kunna ta mig igenom mina tråkiga rehabiliteringspass av mitt sargade knä. Med musik så skulle det bli så mycket enklare att motivera sig."
Vi ber att få gratulera vinnarna som inom kort kommer få sina priser på brevlådan! Vi vill även passa på att bjuda på ett par andra uppskattade motiveringsbidrag.
"Med en Meizu skulle min dag |
"Min gamla kassettwalkman väger in på 350g fullt laddad och ger mig whiplashskador om jag skulle försöka jogga med den så det skulle vara skönt att bli av med nackspärren." |
"Jag behöver en riktig spelare, så att jag blir yster och inte så dyster. Ge mig denna spelare, för jag har inte tur, men detta kan vara som en kur." /Patrik Jansson | "Det visade sig att förra månadens pris (nätagget) inte funkade med min dator riktigt, så nu vill jag ha en mp3-spelare som gör det istället! :P" /Jonas "Mean Machine" Klar |
"Frugan tjatar om en glänsande present i snygg design och form Med en inslagen Meizu kommer jag att ta henne med storm." /Jan Ladvall |
"Nu när min MD har fått en skruv lös skulle det passa perfekt med en Meizu med mer klös!" |
Innan vi avslutar vill vi säga att detta var den svåraste tävlingen hittills att avgöra på motiveringar och vi får tacka för alla era suveräna bidrag. Innan vi lämnar för denna gång vill vi även flika in ytterligare en motivering, men vill innan dess varna för lite grova ord. Och samtidigt fråga oss om författaren verkligen vet hur små MEIZUs MP3-spelare verkligen är?
"Jag skulle må på topp om jag hadde en mp3spelare stor som min snopp.
På stranden skulle det vara en perfekt fitt, när den matchar min bleka pitt."
/Bobby Bullhorn
Tack till alla som deltog och grattis till vinnarna!
February 10, 2005
hehehe, ja måste bara säga att jag e hedrad att jag kom med i listan och hoppas att jag inte förtörnade någon, var bara menat som skoj 😛
Gratulerar alla som vann faktist och hoppas igen att ingen som läste tog åt sig! 🙂
ps. själva skämtet låg i att spelarna e små.....poängen var att dem e små1
just att dem e coola för att dem e små skulle få folk att omvärdera "stor e bra" myten! 😛
Bobby Bullhorn wrote: hehehe, ja måste bara säga att jag e hedrad att jag kom med i listan och hoppas att jag inte förtörnade någon, var bara menat som skoj 😛
Gratulerar alla som vann faktist och hoppas igen att ingen som läste tog åt sig! 🙂
ps. själva skämtet låg i att spelarna e små.....poängen var att dem e små1
just att dem e coola för att dem e små skulle få folk att omvärdera "stor e bra" myten! 😛
Haha jag förstod det och det var helt klart en av de roligaste, dock lite för vulgär för att sno hem ett pris. Men som sagt var, tack för ett gott skratt. 😀
Tekniknörd som gillar att träna.
2 Guest(s)