August 22, 2005
Vi har nu låtit det gå en dryg vecka och väntat på att motiveringarna skulle dyka upp för mars månadstävling, vilket de flesta också gjort.
Vi på NH har gått igenom ALLA motivering som skickats in till oss och bland alla dessa har vi varit tvungna att välja ut tre stycken vilket sannerligen inte varit en lätt uppgift.
Men valen är nu gjorda och vinnarna är följande;
Förstapris - Hiper 580W Modular
Går till Simon "Mezzlock" Lindgren som bidrog med följande motivering;
"Köpa nätagg på studiebidrag är inte kul, nuvarande nätagget är bara strul, spänningarna går upp och ner, då vill inte datorn mer."
Andrapris - Hiper Type-R 480W Silver
Går till Mikael "Morz"*Millby som bidrog med följande motivering;
"Jag är purken, för rostig är burken
Hoppas på mer ström, blir det en dröm.
Då vet jag hur, med lite tur.
Jag når alla siter, med min nya Hiper."
Tredjepris - Hiper 425W ATX2.2
Går till Jonas "Mean Machine" Klar som bidrog med följande motivering;
"Förra gången hade jag en grym motivering, men den dög inte. Så nu säger jag väl bara att ett nytt nätagg alltid är bra att ha."
Vi ber att få gratulera vinnarna som inom kort kommer få sina priser på brevlådan! Vi vill även passa på att bjuda på ett par andra uppskattade motiveringsbidrag.
"Min dator är utsatt för en ständig evolution. Oftast är den evolutionen kontrollerad (av min ekonomi), men ibland kan evolutionen överaska en. Överaska mig!" |
"Sitter här och har tråkigt. |
"Jag tycker jag är värt ett nätagg för att jag har spenderat alla mina pengar på andra komponenter. Dessutom bantar jag också..." /Hans-Erik Bentlöv* | "Bla,bla, bla *insert tråkig, frampressad humor med anspelning på spänning, effekt och resistans* bla bla. Ge mig nätagget bara! Jag behöver spänningen! ;)" /Carl "Challeman" Brengesjö |
"Jag brände all min kreativitet på förra tävlingen så min motivering blir att jag vill ha ett nytt nätagg som bokstöd och Hiper ska vara tunga och fina" /Spoo | "Min ftp-site i garderoben blir fruktansvärt varm av allt piratande och dess nuvarande ineffektiva högljudda nätdel räcker inte riktigt till. Gläd mig och mina vänner med en stabilare burk!" /André "zIRK0n" Bernek |
Tack till alla som deltog och lycka till i vår nuvarande månadstävling!
pompougnac wrote: Hur i h*****e kunde mean machine vinna tredjepris med den j**la motiveringen... sjukaste jag sett är tävlingen ett skämt eller?
Grattis till förstapriset! Jag har suttit och väntat på att en kommentar om valet av motiveringar, hittills har alla lyckats hålla sig så du lyckades bli först!
Först och främst hade vi gärna struntat i motiveringar för att många tycker det är jobbigt, inte minst jag själv som måste gå igenom alla...
Men det är något vi måste göra för att inte bli anmälda till lotteriinspektionen, samtidigt som det faktiskt kan vara rätt roligt med motiveringar.
Precis som Hugge säger är humor ett bra vapen i att vinna, men samtidigt vill vi inte att man måste vara en rolig poet för att kunna vinna våra tävlingar. Därav tar vi även ut lite "udda" motiveringar, något vi har gott om ska jag säga dig.
Om det inte faller dig i smaken är det väldigt synd men ingenting vi kan göra något åt.
Angående motiveringarna kommer det som sagt var mail till alla med alla rätt, de som inte har alla rätt får ingen förfrågan om motivering.
Tekniknörd som gillar att träna.
February 12, 2003
pompougnac wrote: Hur i h*****e kunde mean machine vinna tredjepris med den j**la motiveringen... sjukaste jag sett är tävlingen ett skämt eller?
Gäller att ha fingertoppskänsla.
Och "mean machine" skrivs med stora bokstäver i början av respektive ord, pysen.
Jaja, jävlar vad jag är glad, tack NH och Hiper, samt grattis till 1'a och 2'a-pristagarna.
February 12, 2003
Rune wrote: Jag hade värkligen behöft ett nytt nätagg efter som mitt 300W pajja för några veckor sedan så får jag klara mej med ett gammalt agg på hela 235W.
Iom att jag känner mig en smula givmild kan du få mitt Chieftec (2 månader, max) för en hundring + frakt, okay? 😛
360W är det, PM'a, om du känner för det.
November 18, 2003
Snorch wrote: [quote=Snowman89]men vart ska man skriva in den där motiveringen???
ja har vart me i alla tävlingar men inte hittat där man ska skriva in den där nån gång
Har du inte fått ett mail om det har du inte svarat rätt..
nehe va var då svaret på förra frågan?
ja får bara ett mail om att dom har avslutats och att en ny har börjat
1 Guest(s)