August 22, 2005
Vi har under längre tid velat förbättra vårt länkarkiv som ska vara er guide till andra intressanta sajter på nätet. Tiden har dock varit emot oss men nu har vi hittat en effektiv och enklare lösning för både oss och våra läsare.
I dag har vi nämligen publicerat vårt nya länkarkiv som till stor del förlitar sig på er, våra läsares, tipsande. Det nya länkarkivet baseras på ett script som tillåter användare att skicka in länkförslag till NordicHardwares redaktion.
När dessa skickats in är det vår uppgift att godkänna länken i fråga för att den sedan ska komma online i vårt arkiv.
Vi vill gärna ha så mycket hjälp som möjligt att bygga upp vårt länkarkiv och vi är övertygade om att våra läsare har mängder av bidrag som vi själva är ovetande om.
Känner du dig manad att hjälpa oss med detta, eller se om det i dykt upp några intressanta länkar kan ni ta er vidare till länkarkivet här nedan.
:: NordicHardware länkarkiv ::
January 6, 2002
alltså
Nordichardware är ju knappast hårdvara.
snarare hårdvaruinriktad Svensk nyhetssite.
Ati, Nvidia mfl är väl ändå hårdvara?
Så ni skulle kanske delaa upp länkarna i två grupper med undergrupper
Nyheter,
inriktning: Mjukvara,skvaller och hårdvara
Producenter:
Hårdvara, mjukvara
Jag kan förstår ditt tankesätt men i min mening är ATI och NVIDIA "tillverkare" eller producenter som du säger.
Vet inte om det behövs undergrupper, kanske blir lite onödigt klöddigt då?
Sen tycker jag absolut att vi är en hårdvarusajt och ingen nyhetssajt. Även om det senare varit mest aktivt den senaste tiden.
Tekniknörd som gillar att träna.
January 6, 2002
Anton K wrote: Jag kan förstår ditt tankesätt men i min mening är ATI och NVIDIA "tillverkare" eller producenter som du säger.
Då är vi ju överrens. ATI säljer fysiska objekt och inte program. mao hårdvara
se längre ner....
Sen tycker jag absolut att vi är en hårdvarusajt och ingen nyhetssajt. Även om det senare varit mest aktivt den senaste tiden.
Men ni rapporterar och rescenserar saker? Ni tillverkar inget. Alltså ingen producent.
Det jag menade skulle kunna se ut så här:
Nyheter:
Mjukvara/IT relaterat_________hårdvara
the Inquirer_________________Nordichardware
Företag:
Mjukvara________Hårdvara ______Butiker
Microsoft________ ATI
Vill inte vara elak men som det ser ut nu känns det rätt kluddigt och oorganiserat.
Ha svenska siter på ena halvan, och internationella motsvarigheter på andra.
Inte lätt att få alla nöjda....
December 19, 2000
Schmutziger wrote: [quote=Anton K]Jag kan förstår ditt tankesätt men i min mening är ATI och NVIDIA "tillverkare" eller producenter som du säger.
Då är vi ju överrens. ATI säljer fysiska objekt och inte program. mao hårdvara
se längre ner....
Men ni rapporterar och rescenserar saker? Ni tillverkar inget. Alltså ingen producent.
Det jag menade skulle kunna se ut så här:
Nyheter:
Mjukvara/IT relaterat_________hårdvara
the Inquirer_________________Nordichardware
Företag:
Mjukvara________Hårdvara ______Butiker
Microsoft________ ATI
Vill inte vara elak men som det ser ut nu känns det rätt kluddigt och oorganiserat.
Ha svenska siter på ena halvan, och internationella motsvarigheter på andra.
Inte lätt att få alla nöjda....
Upplägget kan komma att ändras
Schmutziger: Du har nog rätt, som sagt var ska vi se över upplägget. Tack för den konstruktiva kritiken!
Bogus^: Ja det gick verkligen snabbt, var riktigt kul att se så många länkar på så kort tid. 🙂
Jo det var en mycket bra idé, det får vi titta på.
Boogey: Den låg som Toms.com men var inte godkänd. Jag har lagt upp den som Toms.com nu då det är huvudsajten. Gjorde samma sak med NH, satte bara NH.se på länklistan.
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)