August 22, 2005
Vi vill bara påminna våra er om att vår månadstävling nu gått in i sin fjärde och näst sista fas. Den fjärde veckofrågan är nu tillgänglig och för de som ännu inte svarat på denna kan ni se vad den handlar om här.
Veckans fråga är följande:
När introducerades ABITs välkända Soft Meny teknologi som tillät jumperlös överklockning?
1. 1990 | 2. 1996 | 3. 1999 |
För att besvara veckans fråga tar du dig till tävlingssidan genom loggan här nedan.
Det låter ju bra att ribban verkar ligga på en lagom nivå nu.
Då ska jag bara se vad vi kan hitta på tills nästa vecka... blir nog en riktig dräpare.. Nä det blir i samma stuk skulla jag vilja säga. 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
March 10, 2003
Efter som 110% är omöjligt så gissar jag på att dessa personer har fel .. Jiippi!! Betyder det att jag vinner då ? har juh 100% rätt än så länge. Alldeless för lätta frågor *Tycka* .. alternativet är att man börjar med en lätt och sedan gör det svårare för varje vecka innan en riktig dräpare dyker upp.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
SiBBoR wrote: accepteras mobilnummer som "hemnummer" ännu?
Skicka ett mail till [email]manadstavling@nordichardware.se[/email] med en förklaring till varför du inte kan ange ett hemnummer så ska vi titta på det!
DoRsal wrote: Jag har bara mobil... har inget vanligt hem-nummer...
Som sagt var maila till oss på adressen jag angav innan så vi kan hålla koll på dem som inte har vanligt nummer.
Callister wrote: Anton : jag vill vinna. 🙂
Skulle inte förvåna mig om du nu skulle vinna bara för det och att jag blir anklagad för medhjälp till fusk eller nått.. 🙄
2 Guest(s)