August 22, 2005
För att återgälda det fina stöd vi fått av våra trogna läsare har vi nu slagit upp portarna för vårt senaste projekt här på NH.
NordicHardwares Månadstävling är precis vad det låter som, en tävling som sträcker sig över en månad. Vad namnet dock inte avslöjar är att tävlingarna kommer pågå ett helt år i sträck och alltså resultera i minst 12 tävlingar.
Med enkla frågor och fina priser är det tävlingar som förhoppningsvis kan locka alla våra läsare. Det krävs inga motiveringar eller specialkunskaper vilket gör att alla har lika stor chans att vinna.
Tävlingarna är i normala fall 4 veckor långa och består av fyra frågor (1 ny fråga varje vecka) men vi öppnar med en tävling som sträcker sig över 5 veckor.
Den första tävlingen anordnas i samarbete med ABIT och vi kan erbjuda tre fina priser från deras sortiment.
1:a pris
- ABIT IC7 –
2:a pris
- ABIT NF7-S Ultra 400 (v2.0) –
3:e pris
- ABIT IS7-E –
Du kan läsa mer om tävlingens regler och upplägg här.
På tävlingssidan finns det även information om ABITs egen internationella Formula 1-tävling som gick av stapeln för bara några dagar sedan.
Som sagt var, vänta er fler av dessa tävlingar och dyk direkt in i NordicHardwares Månadstävling om du vill ha chansen att vinna lite trevliga datorprylar!
Dela gärna med er av era åsikter kring tävlingen i vårt forum.
Plexan wrote: Kostar det något att vara med?
MVH
Nej det gör det absolut inte! 😀
Tävlingen är framtagen för att kräva så lite som möjligt av de medverkande men fortfarande vara intressant och man kanske t.o.m kan lära sig något på kuppen.
Men det kostar absolut ingenting att vara med!
Den enda kostnaden du kan åka på är frakten på en eventuell vinst och vinstskatt, men det är verkligen inga stora summor och "drabbar" dig enbart om du vinner.
Vilket vi hoppas man kan leva med
Tekniknörd som gillar att träna.
July 27, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman][quote=Plexan]Kostar det något att vara med?
MVH
Nej det gör det absolut inte! 😀
Tävlingen är framtagen för att kräva så lite som möjligt av de medverkande men fortfarande vara intressant och man kanske t.o.m kan lära sig något på kuppen.
Men det kostar absolut ingenting att vara med!
Den enda kostnaden du kan åka på är frakten på en eventuell vinst och vinstskatt, men det är verkligen inga stora summor och "drabbar" dig enbart om du vinner.
Vilket vi hoppas man kan leva med
Asså jag vet nog inte riktigt om jag vill betala frakten.
Grayfox wrote: Tack för tipset får nog se om man har tur o vinner nått.
Ja det är bara att köra på!
Lycka till! 😉
boogey wrote: hehe.. nu är jag glad...
efterfrågade tävlingar för ett tag sedan då jag tyckte att det var skumt att till och med lilla 64bits hade fler av de...nu blev det åka av här med till slut... 🙂
Jo tidigare har vi "bara" haft Prestanda-SM som dock är en riktigt stor tävling. Men tyvärr är det inte alla förunnat att ha vinstchans i denna tävling och vi vill inte lämna någon läsare i sticket.
Vi har länge funderat på ett bra sätt att bedriva tävlingar och efter en hel del planerande blev detta resultatet. Och ska man dra igång något kan man lika gärna göra det ordentligt som vi brukar säga på NH. 🙂
Har ni förresten några frågor eller kommentarer kring själva tävlingsupplägget ska ni inte tveka med att ta upp det här! Det kan hjälpa både er och andra!
April 23, 2003
Anton aka [NH wrote: Woxxman][quote=boogey]hehe.. nu är jag glad...
efterfrågade tävlingar för ett tag sedan då jag tyckte att det var skumt att till och med lilla 64bits hade fler av de...nu blev det åka av här med till slut... 🙂
Jo tidigare har vi "bara" haft Prestanda-SM som dock är en riktigt stor tävling. Men tyvärr är det inte alla förunnat att ha vinstchans i denna tävling och vi vill inte lämna någon läsare i sticket.
Vi har länge funderat på ett bra sätt att bedriva tävlingar och efter en hel del planerande blev detta resultatet. Och ska man dra igång något kan man lika gärna göra det ordentligt som vi brukar säga på NH. 🙂
Har ni förresten några frågor eller kommentarer kring själva tävlingsupplägget ska ni inte tveka med att ta upp det här! Det kan hjälpa både er och andra!
Menar du sånt som svar på frågerna. :cy:
April 26, 2003
Grayfox wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman][quote=boogey]hehe.. nu är jag glad...
Menar du sånt som svar på frågerna. :cy:
Jag vet inte om jag förstod dig helt Grayfox men om du menar att du vill fråga efter svaren på frågorna så var det inte det jag menade nej. 😀
Men svaren kommer alltid finnas antingen på vår egen eller sponsorns hemsida och det ska inte vara svårt att hitta svaren heller.
Mind wrote: finns frågorna ute ? jag orkar inte regga mig förens jag har läst en fråga, så jag vet om jag kommer att orka försöka svara ens.
Som tidigare talare redan påpekat måste man regga sig för att se frågorna och det ska stå klart och tydligt på tävlingssidan.
Men vi ska inte tvinga dig att vinna något... tror de flesta deltagare håller med mig på den punkten... 8)
Annars är det bara kul att se hur många som uppskattar det här med tävlingar! Det är alltid en motivationshöjare 🙂
1 Guest(s)