PaiN wrote: Väldigt bra initiativ!
Liten miss bara: Jag känner mig mer REDO än redå.
Missen är rättad, jag kände på mig att det var något som jag glömt att fixa och visst var det så. 🙂
Pim_: Jadu man vet aldrig... men jag är helt oskyldig det kan jag lova. Om det inte är du i min avatar förstås?!
Tekniknörd som gillar att träna.
miloheke wrote: Låter trevligt!
Bara man slipper skriva en jädrans massa motiveringar så blir jag nöjd. Är så innerligt trött på dem.
Nä just det här med motiveringar är något jag personligen aldrig varit speciellt förtjust av, brukar mest skapa irritation och ångest. Så det var något vi tidigt valde att inte ha med.
Hoppas som sagt var att det koncept vi utvecklat uppskattas av läsarna, och hittills verkar det väl mottaget. 🙂
EDIT: Problemen som dök upp var att det blev ny månad vilket ställde till det lite för scriptet. Det är dock fixat nu och allting ska funka nu igen!
May 21, 2002
Mind wrote: finns frågorna ute ? jag orkar inte regga mig förens jag har läst en fråga, så jag vet om jag kommer att orka försöka svara ens.
men ursäkta hur jävla lat får man bli ? du kan vinna prylar och du orkar inte regga dig, orka skriva 5000 meningslösa inlägg orkar du.
Som jag nämnde tidigare fick tävlings-scriptet en lite törn när det bytte månad. Då vi börjat med en 5 veckors tävling och scriptet är baserat på en 4 veckors period kan det blivit lite småbuggar men eftersom scriptdelen inte är min starka sida får vi vänta tills i morgon bitti för att se om det påverkat något.
Vi har redan ett par små barnsjukdomar som ska rättas till men inget markant. 😉
November 29, 2001
Intrepid- wrote: skulle vara bra med valfrihet i vinsterna.. för att säj nu ni kör med mobos som vinster.. säg att jag får ett NF7-s rev 2.0 men jag kör P4.. vad gör jag då? 🙄
Vi kan ju tex. lotta ut tre vinnare och sedan kan vi kolla upp deras preferenser.
Så gjorde vi iaf med tävlingen vi hade på DH där man kunde vinna ett Intel o ett AMD mobo.
Ska iofs. inte lova för mycket, jag är inte själv insatt i hur det hela fungerar. 😉
Intrepid- wrote: skulle vara bra med valfrihet i vinsterna.. för att säj nu ni kör med mobos som vinster.. säg att jag får ett NF7-s rev 2.0 men jag kör P4.. vad gör jag då? 🙄
Du har helt rätt i att man kan vinna "fel" pryl då det är fasta vinster. Ska man köra med flexibla vinster blir det lite mer jobb men helt klart bättre med produkter som bara funkar i vissa system, moderkort är ju personifieringen av detta problem.
Vi har ingen direkt optimal lösning på detta men jag lovar att vi ska kolla närmare på det, om inte kanske för denna tävlingen så åtminstone för kommande.
Ett system som kanske hade varit optimalt är ju att man kan välja mellan två produkter på varje vinstplats men om detta är praktiskt genomförbart med alla sponsorer är inte lika säkert. 😕
Men som sagt var, vi ska helt klart titta närmare på det!
February 12, 2003
tänkte bara säga att fortsätta me de fina jobb ni håller på med och så har jag ett litet klagomål på tävlingen... man skulle vilja se nån bekräftelse på att ens resultat är inskickat... vist borde de gå att lösa på nåt trevligt vis antingen att de kommer fram direkt lr att man får nåt trevligt medelande i inkorgen här på NH att ens resultat är framme =D
-_-Svenskarna är välväxta, kraftiga, smidiga, i stånd att uthärda det hårdaste arbete,svält och nöd.De är födda krigare, fulla av Stolthet”-Francois Voltaire 1731-_-
August 20, 2001
ando wrote: Är det bara jag som inte kan tävla?
Först fyllde jag i adress, etc. Sen kom första frågan, jag svarar på den och trycker på skicka, sen kommer samma fråga igen?!
Fixa!! Jag vill ju tävla
Aha, nu vet jag, NH har gjort så man inte kan svara rätt. 😀
Hände samma sak för mig!
Bra initiativ föresten!!!! :worshipp:
December 18, 2002
DiDi wrote: [quote=ando]Är det bara jag som inte kan tävla?
Först fyllde jag i adress, etc. Sen kom första frågan, jag svarar på den och trycker på skicka, sen kommer samma fråga igen?!
Fixa!! Jag vill ju tävla
Aha, nu vet jag, NH har gjort så man inte kan svara rätt. 😀
Hände samma sak för mig!
Bra initiativ föresten!!!! :worshipp:
same here.... kanske iofs inte ska hända mer?
2 Guest(s)