August 22, 2005
Vi har en ny funktion på NordicHardware from. denna månad. En gång i månaden kommer vi att skicka ut ett nyhetsbrev där vi informerar om den gågna månadens artiklar, om kommande material osv. I brevet kommer ni även kunna ta del av, för brevet, exklusiva tävlingar/erbjudanden. Slutligen passar vi också på att kortfattat sammanfatta den senaste månadens större händelser inom hårdvaruvärlden.
Alla registrerade medlemmar på forumet ligger med i databasen av e-mail som vi kommer att skicka till. Om ni inte är registrerade i forumet men ändå vill prenumerera på nyhetsbrevet fixar ni det i formuläret nedan:
Om ni av någon anledning inte vill få brevet fixar ni det i det här formuläret:
Alternativt kan ni använda avregistreringsfunktionen längst ner i själva mailutskicket.
November 29, 2001
Spindel wrote: [quote=UndaC][quote=Spindel]Btw, när kommer första mailet?
Idag (Söndag) är tanken.
Egentligen skulle det skickats redan i Fredags men det blev lite försenat.
Okej, är mailet i fin html eller bara tråkig text? :eye:
html bilderna i mailet ligger på NHs server så om ni kör outlook 2003 måste ni klicka på dem och välja ladda ner bilder
December 19, 2000
dae wrote: I åtminstonde mitt fall är mailet felgenererat; en tomrad har smugit sig in mellan To: och From: i mailhuvudet. Lite mer strikta klienter renderar inte mailet korrekt (t.ex. KDE's KMail).
Annars tycker jag det var en bra idé!
Ok tack för tippset, vi har haft kraftiga problem med scriptet så jag håller på och göra ett nytt.
2 Guest(s)