August 22, 2005
Vi har lite trevliga nyheter från nVidia-fronten idag.
Drivrutinen Detonator 43.51 som har läckt ut på nätet innehåller en trevlig överraskning: nVidia har fixat till problemen med bildkvaliteten i 3DMark03 bla.
Eftersom detta sätter vår recension av Gainwards GeForce FX 5800 Ultra i lite nytt perspektiv ska vi försöka uppdatera recensionen inom en snar framtid.
Det har även dykt upp lite annan ny information som kommer att ingå i en eventuell uppdatering av recensionen.
Ni som är sugna på att testa den nya drivrutinen kan ladda ner den här.
November 29, 2001
RaZoR1 wrote: Funkar 43.51 bra då...den förra 43.45 den låste min brorsas data så han fick installera om XP
Funkade inte ens safemode?
Aja jag har iaf hört att denna funkar bra men jag har inte provat själv o även om jag hade gjort det så kan man ju inte garantera något.
February 10, 2003
RaZoR1 wrote: Funkar 43.51 bra då...den förra 43.45 den låste min brorsas data så han fick installera om XP
kan de vara möjligt att han inte avinstallerade dom gammla före han la in dom nya ? råkade själv göra de misstaget just när man gick över till 40.xx så då blev jag också tvungen att formatera ... *suck
November 8, 2002
UndaC wrote: [quote=RaZoR1]Funkar 43.51 bra då...den förra 43.45 den låste min brorsas data så han fick installera om XP
hahaha, jippii va bra, safemode funka allefall. *positivt tänkande* 😀
de räckte med safemode för mig... dock tog ju NH bort länken till drivisarna de va fel på om jag inte missminner mig.
November 29, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=UndaC][quote=RaZoR1]Funkar 43.51 bra då...den förra 43.45 den låste min brorsas data så han fick installera om XP
hahaha, jippii va bra, safemode funka allefall. *positivt tänkande* 😀
de räckte med safemode för mig... dock tog ju NH bort länken till drivisarna de va fel på om jag inte missminner mig.
kommer man in i safe mode kan man ju avinstallera drivisarna om de nu orsakade problem på någons burk
har inte tagit bort några drivisar vad jag vet
November 29, 2001
MrWeizel wrote: NHs länk funkar ju inte (inte för mig iaf) var kan ja annars ladda hem dom?
nån har tagit bort den... hmm ska kolla upp det
aja kolla http://www.guru3d.com de har också den
1 Guest(s)