April 17, 2005
NVIDIA har publicerat nya drivrutiner för sina nForce4-styrkretsar och de nya drivrutinerna har fått det passande (?) namnet nForce4 6.66. Huruvida det rör sig om jävligt bra drivrutiner eller om det finns några sexiga hemligheter i denna version låter vi vara osagt men tydligen ska det bara röra sig om generella kompabilitetsfixar. I vilket fall går det att hämta hem de nya nForce4-drivrutinerna för NVIDIAs AMD-styrkrets från vårt filarkiv.
- Ladda hem NVIDIA nForce4 6.66 (39.9MB, WinXP)
Källa: NVIDIA
January 22, 2003
Pipslo wrote: 666 kan ju betyda något helt annat också, har för mig att AC/DC gjorde en låt om numret på något monster. Antingen blir väl datorn väldigt sexig med denna drivrutin eller så tar väl Djävulen över den.
Iron Maiden var det ja, vet inte om AC/DC gjort någon men jag tror inte det :blink:
Pipslo wrote: 666 kan ju betyda något helt annat också, har för mig att AC/DC gjorde en låt om numret på något monster. Antingen blir väl datorn väldigt sexig med denna drivrutin eller så tar väl Djävulen över den.
Nu blir jag lite besviken.. 🙁
Trodde inte ni skulle missa den andra ordvitsen så lätt, brukar inte svära i nyheter kan jag ju först tillägga. 🙂
Huruvida det rör sig om jävligt bra drivrutiner eller...
Tekniknörd som gillar att träna.
April 26, 2003
August 16, 2003
klaus wrote: Jag fråga mig vilken Driver för Geforce3 är bra att använda för ex.Mobbo= Epox EP 9NDA8+?????
senaste ForceWare driversarna från http://www.nvidia.com och senaste chipset driversarna, vet inte om den där Epoxen har VIA kretsar eller inte men det borde du ju veta eller kunna ta reda på.
ingen större ide att köra med äldre driversar, jag körde med version 61. något av nvidias drivrutiner till mitt Ti4200, i CS: S stress test, där var den osynliga mannen vid elden inte längre osynlig, han var helt vit. den visade även olika grafikfel på väggar och sådant i bland annat 1.6 ungefär som om den vore överklockad, men det var den inte
1 Guest(s)