August 22, 2005
NordicHardware kommer nästa år göra en ordentlig nysatsning för vårt redaktionella material med både artiklar/recensioner och nyheter. Men ni kommer redan inom kort se flera nya namn och ansikten i NordicHardwares redaktion som ska hjälpa oss att bli större och bättre än någonsin nästa år.
I dag har vi ett "nygammalt" (ursäkta uttrycket Markus) ansikte som vi kan presentera som ny nyhetsskribent här på NordicHardware.
Markus "[ToMaHaWk]" Lindkvist, som de flesta av er nog känner igen från vårt forum, kommer hjälpa undertecknad med nyheter på NordicHardware från och med nu.
Två av hans alster har redan letat sig upp på NordicHardware som synes nedan och det är alltså bara en början.
Jag och övriga i redaktionen vill önska Markus välkommen till NH och jag hoppas våra medlemmar vill göra det samma i forumet!
Som sagt var, det är alltid lika kul med människor som vill hjälpa till. Speciellt dem som gör det så bra som Markus. 🙂
Nej men det verkar som att vissa tror att jobba på NH endast betyder krav och arbetsbelastning. Det kan jag lova er är helt fel, vi har jäkligt kul också. Personligen tycker jag det är kul att skriva nyheter men tyvärr räcker inte tiden till så att få hjälp med denna biten är ett måste om vi ska nå våra mål. Som också är högt satta. 😉
Men vi kommer behöva fler nyhetsskribenter utan tvekan så är det någon mer som känner sig manad är det bara att slänga iväg ett mail till mig.
[ToMaHaWk]: Där finns inget att oroa sig för. 😉
Kan förresten meddela att "Markus L" är det namn ni kommer få se på förstasidan hädanefter när Markus postar nyheter, bara så ni inte skulle bli förvirrade.
Tekniknörd som gillar att träna.
September 12, 2001
[ToMaHaWk wrote: ]Får bara hoppas att man kan leva upp till alla krav, men jag ska då göra vad jag kan. 😉
Nice mannen. 🙂
Detta ska nog bli bra...det är alltid bra med fler nyhetsskribenter.
Nu kanske woxxie får fler tillfällen för att utöva hans favoritsport.
Nämligen "tumrullning" 😉
macrus wrote: Trevligt. 🙂
Jäklar vad rätt person jag tror ni valt, han verkar seriös och trevlig.
Är övertygad om det jag med! 😉
Får hoppas vi kan hitta en eller två killar till som Markus så jäklar ska ni få se på nyheter på NH!
OBS! Fatta piken och ansök alla duktiga och seriösa medlemmar! 🙂
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)