August 22, 2005
Ni tyckte tydligen inte att det var så värst intressant att rösta i vår senaste omröstning där vi frågade om ni gillade upplägget på vår månadstävling. Det vi däremot tyckte var intressant att de av er som röstade faktiskt till stor majoritet trivdes med upplägget.
Alltså tar vi en ny omröstning som jag tror kan engagera nästan alla.
Vilket spel av Half Life 2 och Doom 3 ser ni mest fram emot?
Personligen tror jag att grabbarna grus på id Software får jobba riktigt hårt för att Doom 3 inte ska kännas, och se ut som, gammal skåpmat nät det väl släpps om ett halvår.. 😉
September 8, 2003
August 22, 2001
Doom 3, utan att tveka.
Jag tycker absolut att det ser ut som D3 har den klart vassaste grafiken.
För att att inte nämna spelkänsla... HL2 verkar mer bli en "vanlig" 3d-shooter... Nog för en bra story, men det ser ungefär ut som allt annat... 👿
Doom 3 däremot... hurrr... Detta MÄSTERVERK! :bgrin:
tror jag... har inte spelat dem än. 😀
December 5, 2001
Grafik hit å dit det viktigaste är inlevelsen å gameplay såklart. Att springa omkring i mörka gångar å skjuta diverse monster har aldrig tilltalat mig. Så jag säger HL2 för att det verkar ha mer realistiska miljöer. Å så har jag ju röstat på föregångaren som det bästa spel någonsin så kanske inte så konstigt.
January 28, 2003
Kan inte ni som bara skriver "HL2 lätt!" skriva just varför? 😉
Sardaukar wrote: Å så har jag ju röstat på föregångaren som det bästa spel någonsin så kanske inte så konstigt.
Får inte glömma att det var tack vare ID Software som HL blev så bra.. (Q2 motorn ;P)
Imagine wrote: HL2. Har inte ens övervägt D3. Stäng av bump och skuggor och dra upp gamma lite, så ser man hur fult det är... :cy: 😮
Eeeh, det gäller alla spel så... 🙄
1 Guest(s)