April 17, 2005
Hej! Mitt namn är Martin Hedlund och jag kommer i framtiden att förse er med nyheter av alla dess slag. Jag är 18 år och är bosatt i Karlstad där jag pluggar datorteknik. Jag har varit intresserad av datorer och teknik sedan länge och gillar att läsa det nyaste vilket jag hoppas att ni också tycker. Personligen är jag mest intresserad av bärbart och liknande men också en hel del inom vattenkylning och extremkylning. Jag hoppas att mina nyheter ska falla i erat intresse och att jag får skriva om många intressanta saker.
November 26, 2002
Välkommen!!!
Laptopen (om det var det du menade med bärbart?) har fått lite av en renessans med de senaste mobileprocessorerna och grafikkorten. Den är inte längre en slö flyttbar variant av en stationär dator. Jag ser fram emot mer nyheter och information om den marknaden! Kanske lite recensioner framöver???
February 21, 2004
Man får tacka så mycket! Ja laptop men även hårddisk MP3spelare och liknande tycker jag mycket om. Ja Centrino kan man ju bara tycka om när man provar den, sitter med en Fijutsu siemens m1425 just nu och den är verkligen ingen slö version av en stationär! Jag ska göra mitt bästa för att leta upp nyheter om både bärbart och annat
November 26, 2002
NH|Noddan wrote: Välkommen in i gänget =) Underbart med så mycket nyheter. Karlstad är ju nästan mina hemtrakter också, säfflebo ifrån början!
Samma för mig. Jag slet mig igenom Matematik-ekonomiprogrammet på universitet i Karlstad och har slagit många hookar och slicar på Hammarö Golfbana.
2 Guest(s)