August 22, 2005
Creative har släppt nya drivrutiner till Audidgy 2- och 1-korten. Drivrutinerna skall fixa väldigt många problem de har haft tidigare, och ger även support för EAX 4.0 (endast Audidgy 2).
För er som har problem med distrotion och annat oönskat ljud rekommenderar vi starkt en uppdatering, då drivrutinerna skall fixa många av dessa problem.
Ladda hem drivrutinerna här
July 3, 2003
En fråga...
If your Creative product came preinstalled or distributed with your computer system, then it is likely that you have an OEM (Original Equipment Manufacturer) product. The primary source for support and warranty requests is the PC manufacturer who provided your Creative product. Often the OEM (Original Equipment Manufacturer) customises Creative hardware and software for the specific system, and therefore is the correct resource for any technical support and warranty service requests. OEM Customers can avail of Creative's comprehensive knowledgebase of frequently asked questions and our driver download service at any time.
Så står det på Creatives hemsida - jag blev därför lite osäker... kan jag som har en Dell-dator installera de nya drivrutinerna utan nån risk för fel och annat? eller måste jag vänta tills Dell släpper nya drivrutiner...? :bok: 😕
Tacksam om någon kunde upplysa mig! 🙂
2 Guest(s)