December 5, 2001
Eftersom jag är hemma och är sjuk finns det ju inte mycket annat att göra än att sitta här och surfa.
Några av er kanske är intresserade av att nya Kyro-drivisar finns att hämta på PowerVRs hemsida.
Kyro2 har ju gjort sig kännt som ett mycket prisvärt budgetalternativ till nVidias GeForcekort.
Jag har inte hört/läst något om prestandan på dessa nya drivrutiner, men ni som har ett Kyro2 kan väl ta ner dem och skriva i forumet hur de var.
Tanka drivrutinerna här.
Siten är VÄLDIGT seg men jag har ännu inte hittat dem någon annanstanns, så ni får helt enkelt ha tålamod.
November 2, 2001
håller på o laddar hem drivvarna nu 😀
Ska bli intressant o testa dom!
Ni andra som har kyro2 64mb har ni överklockat dom något o isåfall hur mycket?
Jag har bara fått upp mitt i 185mhz
Mobile2400+@2512,sapphire9800pro@xt,512ocz-el-pc3200,nf7-sv2.0,maze4cpu,maze4gpu,antec550w
June 1, 2001
TECH:
Det kan vara väldigt svårt att få upp kortet i mer utan att byta kylningen till ngt grymt mycket bättre kortet överhettas nämligen väldigt lätt. Du kan testa detta genom att känna på baksida av kortet där chipsetet sitter. Dom nya drivrutinerna är även mycket väntade av mig som dock har ett ALi chipset och aldrig lyckades med att få just detta kort att fungera i hop med det *snyft* så jag fick gott och väl punga utt 3000 spänn till för ett Geforce3 ti200 med 128 MB ddr
1 Guest(s)