August 22, 2005
Vi har lagt upp en ny poll. Det vi vill veta är hur ni ställer er till 3G-nätet. Kommer ni att uppgradera eller ej?
Pollen hittar ni nere till höger på förstasidan.
Förra gången undrade vi om vår nya design. 58 % av er tyckte att det var en förbättring. 11 % tyckte att det inte var någon nämnvärd skillnad. 31 % tyckte att det blev en försämring.
March 19, 2003
Om de kan få ner telefonerna till normal storlek och förbättra hur telefonen drar batteri, värdelöst att ha en telefon som har sandby på 24timmar.
Springa runt med 5 batterier i fickan plus en telefon som är som en tegelsten så har jag heldre kvar min gammla svartvita 2g lur.
Känns som de försökte spotta ut nya grejer bara för att få ut dem, de börjar inte utveckla dem innan utan efter de har släppt de.
November 21, 2002
December 7, 2001
airman wrote: ... och var finns alternativet "Nej jag vill inte eftersom de inte utrett effekterna om hur farlig strålningen är..?"
Det finns några studier som pekar på att 3G är farligt iofs studier som säger att det inte är det också. Vad hände med försiktighetsprincipen?
vad är de som säger att 3G telefoner ger mer strålning än en vanlig gsm?
May 17, 2002
vad är de som säger att 3G telefoner ger mer strålning än en vanlig gsm?
Den är annorlunda, nu vet jag inte på vilket sätt eftersom jag är ganska dålig på fysik och så var det ett tag sedan jag läste om det. De tester jag läst om så jämfördes vanlig GSM med 3G och skillnader i koncetration mm uppträdde hos testpersoner...
September 17, 2001
Håller med det BarateaU skriver. Sedan tycker jag också att operatörerna skall hinan utveckla och utbreda 3G-tekniken mer.
Dessutom vill jag också sen den där perfekta 3G-nallen med alla funktioner och finesser jag vill ha, till ett humant pris. Först när det händer skaffar jag 3G-lur ;D
January 7, 2003
UndaC wrote: [quote=cgsimonsen]kunde ju haft med om man redan har 3g oxå
njae vi undersöker potentiella "adopters" inte folk som redan har tekniken
*"Nej, jag ser ej nytta med 3G."
*"Nej, jag tror det är en övergående trend."
På vilket sätt är dessa "potentiella "adopters""?
November 29, 2001
EliXyR wrote: saknas " jag andvänder redan 3G" som svar, tycker jag ivf
Som sagt, inte det det handlar om här.
Vi vill pejla folks (folk som inte ännu har 3g) inställning till 3g.
@ laudanum
om vi ska pejla potentiella adopter måste vi veta hur många som inte är det också ju.
Om vi bara haft "Ja"-alternativ så skulle det blivit att alla våra läsare vill ha 3g och så är det ju inte.
Nog om svarsalternativen nu. De är som de är och det finns en tanke bakom.
2 Guest(s)