April 20, 2004
SuperNova wrote: Att säga att det inte är dyrt med 6000:- för en konsoll är ju ren idioti. Visst man får med blueray-läsaren men innan bluerayformatet är spritt och används av den stora massan kommer kostnaderna ha sjunkigt massor. För att nyttja sin nya blueray-läsade "behöver" man en TV som klarar hdupplösningar, gärna 1920x1080p. Blir inte billigt.
Men sony kanske har en liten baktanke: Gör konsollen så j....a dyr att folk inte vågar modda den 😛
Att man vill ha allt med i samma paket för det priset man är ute efter är en redn idioti. Det som att folk går och köper en vill med full utrustad och förväntar sig att den ska kosta inte allt för mig, men när allt räknas upp så tillkommer minst 70 tusen extra över det priset.
October 28, 2002
Aldrig att det blir billigare i Sverige an USA? Vad ar kallan for det?
En bra och ganska palitlig standard nar det galler teknik och priser nar man ska jamfora med USA ar att helt enkelt lagga pa en nolla. 800 USD borde enligt konstens alla regler innebara 8000 SEK.
De kan fjanta hur mkt de vill med sin grafik.... jag behover inte samma skit i nytt utseende. Jag vill ha nextgen, Wii! ;).
November 27, 2003
Hauk wrote: Aldrig att det blir billigare i Sverige an USA? Vad ar kallan for det?
En bra och ganska palitlig standard nar det galler teknik och priser nar man ska jamfora med USA ar att helt enkelt lagga pa en nolla. 800 USD borde enligt konstens alla regler innebara 8000 SEK.
De kan fjanta hur mkt de vill med sin grafik.... jag behover inte samma skit i nytt utseende. Jag vill ha nextgen, Wii! ;).
Den kommer kostar $600 i USA, men motsvarande pris i UK blir $800 ($425 omräknat). UK har ungefär samma skattesatser som Sverige dock, men ett pris över 6000 vore otänkbart.
//Andreas
2 Guest(s)