April 17, 2005
Det har nu dykt upp lite information om PlayStation 3s kommande firmware v1.8 och i och med denna uppdatering så är det möjligt att skala upp dina gamla PlayStation 1 och PlayStation 2-spel till 1080p. Denna uppskalning gäller även DVD-filmer, men bara över HDMI-gränssnittet. Den nya uppdateringen introducerar även Remote Play, vilket innebär att du var som helst i världen kan komma åt din PS3 genom din PlayStation Portable (efter att den uppdaterats med firmvare v3.5 som släpps senare i Maj). Utöver detta så kommer PS3 även bli DLNA-kompatibel (Digital Living Network Alliance). Det gör att PS3 kan spela upp material från andra DLNA-enheter, exempelvis din dator. Uppdateringen släpps under morgondagen.
September 22, 2005
August 16, 2003
Kame boy, exakt så var det för mig, det som fick mig att känna mig osäker och negativ till
PS3 var handkontrollen då jag hade PS1 kontrollern i minnet, sen när en kamrat tog med en PS3 till regementet och jag fick hålla i Saxis då vart jag helt såld 😀
menar du spelare eller filmer när du säger blu-ray?
http://www.prisjakt.nu/produkt.....?pu=129431
från 12500-13000 till 5500kr på ca ett halvår, kommer nog fortsätta i den takten 🙂
August 29, 2004
Nätverksuppkoplingen mot min Windows Vista installation fungerar utmärkt. Jag kan blädra på PC:n och spela upp musiken på stereon och titta på alla bilder på min plasma TV.
Att 1080p funkar nu ser jag inte då jag inte har denna upplösning på TV:n. Däremot fungerar uppskalningen av de tidigare spelen PS2 till 1080i/720p bra.
November 22, 2001
BadSync wrote: Nätverksuppkoplingen mot min Windows Vista installation fungerar utmärkt. Jag kan blädra på PC:n och spela upp musiken på stereon och titta på alla bilder på min plasma TV.
Att 1080p funkar nu ser jag inte då jag inte har denna upplösning på TV:n. Däremot fungerar uppskalningen av de tidigare spelen PS2 till 1080i/720p bra.
Hur mycket bättre blir det?
1 Guest(s)