April 17, 2005
Playstation 3 är vad många väntar på nu när Xbox 360 äntligen lanserats. Xbox 360 har fått en minst sagt knackig start med både konsoler som krånglar och stämningar pga det till spel som helt enkelt inte finns. Playstation 3 verkar dock gå ett liknande möte tillväga om man ska tro vad en insider-källa sagt till Kotaku magazine. Konsolen är långt ifrån redo för en lansering och spelen ska vi tydligen inte ens börja diskutera över huvudtaget. Problemet är inte helt oväntat valet av Cell som kärna i den nya konsolen. Komplexiteten hos den gör i sin tur att man har problem att styra upp den kraftfulla grafikkretsen. När vi faktiskt kommer se Playstation 3 och hur den kommer bete sig återstår givetvis att se, men det verkar som om de stött på mer än en patrull på sistone.
Källa: Kotaku
Via: TheInquirer
August 13, 2004
Tycker inte Xbox 360 har fått en knackig start precis, massor som har köpt den/är ute efter. Och så många konsoler är det väl inte fel på? Läste någonstans att det var ca 5% och att det var lite för en elektronikvara. Dessutom har man fel på sin Xbox är det ju bara ringa till supporten så får man en ny...
November 27, 2003
wojt wrote: Tycker inte Xbox 360 har fått en knackig start precis, massor som har köpt den/är ute efter. Och så många konsoler är det väl inte fel på? Läste någonstans att det var ca 5% och att det var lite för en elektronikvara. Dessutom har man fel på sin Xbox är det ju bara ringa till supporten så får man en ny...
Microsoft sa tre procent sist jag hörde något?
Och det är lågt, 4% är det för vanliga datorer, men då räknar man knappast med att alla konsoler kan repa spelen vad det verkar.
//Andreas
November 27, 2003
Poontus wrote: jag vill ha en fullt moddningsbar konsoll, valfri 5.25" DVD spelare, valfri 3.25" hårddisk, jag skulle känna mig så begränsad med exempelvis en 360, men det var nästan så att jag ville köpa en ändå när jag spelade Project Gotham Racing 3 inne på Webhallen.
Det kallas dator det du letar efter.
//Andreas
1 Guest(s)