August 22, 2005
Nu är det dags för en ny omröstning/poll här på NH och det kommer i framtiden bli bättre rullians på våra omröstningar. Många kommer även vara viktiga för framtida projekt på vår sajt och vi hoppas således på så mycket svar som möjligt.
Först ut har vi en omröstning som i samband med dagens nyhet om Bredbandbolagets uppköp av Bostream passar alldeles utmärkt. Vi vill helt enkelt veta vilken bredbandsleverantör våra läsare använder i dagsläget. Svarsalternativen är följande;
Vi hoppas alla svarar på våra omröstningar så vi kan utnyttja detta för att förbättra NH och göra er vistelse trevligare.
Diskutera gärna ämnet i forumet efter att ni röstat och dela med er av era erfarenhter.
Såg att det i alla fall finns en till som använder gammalt hederligt modem fortfarande. Det är ju det enda rätta för en riktig nostalgiker... Sen om det är frivilligt eller inte är ju en annan historia... 🙁
Tekniknörd som gillar att träna.
March 10, 2002
Anton aka [NH wrote: Woxxman]Såg att det i alla fall finns en till som använder gammalt hederligt modem fortfarande. Det är ju det enda rätta för en riktig nostalgiker... Sen om det är frivilligt eller inte är ju en annan historia... 🙁
Har du också 56k eller? Jag hade det fram tills juni. Sen kom äntligen bredbandet hit. 😛
Dehman wrote: [quote=Anton aka [NH]Woxxman]Såg att det i alla fall finns en till som använder gammalt hederligt modem fortfarande. Det är ju det enda rätta för en riktig nostalgiker... Sen om det är frivilligt eller inte är ju en annan historia... 🙁
Har du också 56k eller? Jag hade det fram tills juni. Sen kom äntligen bredbandet hit. 😛
Javisst! Driver hårdvarusajt och sitter på 56K, känns stabilt.. 😉
Går inte att få något annat där jag bor, trots att det inte är allt för avlägset. Slår väl på någon kilometer för att jag inte ska få ADSL.
Tekniknörd som gillar att träna.
October 7, 2002
Jag tycker att Sunet (fasta uppkopplingar i studentbostäder) nog borde varit med som ett alternativ. Visserligen är det inte Sunet direkt som är leverantör, men alla studentbostadsföretag i landet är det nog ändå ganska ok att klumpa ihop under Sunet...
De här uppkopplingarna sitter jag på just nu:
Göteborg - SGS Studentbostäder (Sunet) - 10 Mbit/s
Laholm - Telia - K56Flex modem
Linköping - BBB - 10 Mbit/s till min router, därifrån 54 Mbit/s WLAN
1 Guest(s)