August 22, 2005
Nu var det återigen dags för en nya omröstning/poll på NH men först ska vi kort summera vår förra omröstning som drog över 2600 svar på knappt två veckor. Då frågade vi vilken bredbandsleverantör ni använde och så här svarade ni.
[Image Can Not Be Found]
Hela 32% hade sin lojalitet mot det nyligen sammanslagna Bredbandsbolaget/Bostream, Telia var närmast efter men trots sin fortfarande kraftiga marknadsdominans fick alltså Telia se sig besegrat. Om detta beror på våra upplysta medlemmar eller är en ren slump låter vi dock vara osagt.
Vår nya omröstning behandlar en ytterst viktig komponent i våra datorsystem, nämligen din monitor. Vi undrar helt enkelt vilken tillverkare som ligger bakom just din bildskärm. Så försök vinkla blicken något så vi även denna gång kan få fin respons på vår omröstning.
Omröstningen hittar ni som vanlig till höger om våra nyheter och alternativen är följande;
Vi hoppas på samma fina deltagande i denna omröstning och för er som vill diskutera omröstningen går det utmärkt att göra det i forumet.
March 10, 2003
Jag kör 1600x1200 på min 19". Oki bara i 85hz då men detta pga att det inte går köra 100hz sedan jag bytade grafikkort av någon anledning.
När det gäller nyhets designen. Behöver vissa nyheter ligga klistrade så länge som vissa gör ? (syftar på minnesskribenten som låg väldans länge)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 15, 2004
Wingdings wrote: LaCie då?
Hur trivs du med din montior?
Det märket har dykt upp då jag funderat på en monitor till min nästa uppgradering. Dom är dock en aning dyrare än konkurenternas monitorer, anser du att det var värt det.
Det dröjer iofs en bra stund till jag skall uppgradera min dator, men det skadar väl inte att vara ute i god tid.
Jag har själv en Iiyama - Vision Master Pro 451, 1600x1200 @ 85Hz.
1 Guest(s)