February 16, 2002
July 27, 2002
Netforce wrote: VARFÖR FINNS INTE DELL MED??? DOM GÖR VÄRLDENS BÄSTA SKÄRMAR.. HAR EN DEL SKÄRM DEN HAR JA HAFT I 6 ÅR OCH FORTFARANDE SOM NY!! och skärmen går sönder får du en ny inom garanti tiden...
Du får nog klaga till hälso- och miljövårds ministern.
Jag har en HP skärm, den funkar bra faktiskt, dock lite glapp i sladden där bak men det gör inget så länge man inte rör den. 🙂
Precis som jag sa efter vår förra poll, scriptet är anpassat för endast 7 olika alternativ. Detta för att få en bättre överblick och det är helt omöjligt för oss att välja alla märken även om vi gärna hade gjort det. Anledningen till att vi tog med Hyundai och Hansol var för att vi ville ha lite mer budgetmärken med för att se hur de låg till.
Så det kommer tyvärr vara flera som saknar "deras" märke men det kan tyvärr inte hjälpas.
Angående klistrade trådar så är det just ansökningar osv. som kommer vara klistrade under längre tid. Har vi inte det så är det väldigt många som missar då nyheten försvinner från förstasidan på ett par dagar.
Denna nyhet kommer dock "avklistras" under morgondagen så var inte orolig.
Tekniknörd som gillar att träna.
April 23, 2003
Netforce wrote: VARFÖR FINNS INTE DELL MED??? DOM GÖR VÄRLDENS BÄSTA SKÄRMAR.. HAR EN DEL SKÄRM DEN HAR JA HAFT I 6 ÅR OCH FORTFARANDE SOM NY!! och skärmen går sönder får du en ny inom garanti tiden...
mjo.. dell skärmar är fina, speciellt 19" CRT's med trinitron bildrör. 😉
June 18, 2001
Hmmm, en 6 år gammal Dell skärm = Nokia = Sony Bildrör!
Och går en skärm sönder oavsett märke idagsläget, får du en utbytesskärm, d.v.s en skärm som har varit trasig men blivit reparerad. Men visst, en "ny" (annan) skärm är det! (Såvida det inte händer första veckan/veckorna och företaget där du köpte den ersätter med en ny!)
July 22, 2003
Precis som en skrev innan så tillverkar inte dell några egna skärmar. Jag har tex en 17" tft från dell som egentligen är en samsung....
November 4, 2002
Redfaction wrote: Tyvärr Viewsonic P90F ska köpa Samsung eller Philips 21" istället.
Jag har en SAMSUNG SyncMaster 1100DF 21". Funkar perfekt.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
1 Guest(s)