August 22, 2005
Det har nu gått en knapp månad sedan vi stängde portarna för SMPC2004 och detta mästerskap har visat sig vara ett av de, om inte det, mest imponerande hittills.
I båda kategorierna har det varit imponerande resultat inte bara från vinnarna utan från alla som deltagit.
[Image Can Not Be Found]
Vi i juryn har nu under ett par veckors tid verifierat de resultat som registrerats i toppen av varje kategori.
Vi kan med stor glädja tillkännage att ingen av de bidrag som verifierats blivit underkända. Alla som deltagit i SMPC2004 har inte bara presterat mycket bra, utan även gjort det på ett regelrätt sätt.
Det har dock blivit en smärre förändring i resultatlistan då Johan Arnesson tagit sig in på en 9:e plats (delad 8:plats) med John Holmgren. Detta efter ett databasfel under tävlingens gång.
Men vi kan nu återigen ge vinnarna i Prestanda-SM 2004 ett stort Grattis och tacka alla deltagare för deras fina prestationer!
[Image Can Not Be Found]
Inom kort kommer vi även publicera intervjuer med de två vinnarna, Peter Nilsson och Robert Kihlberg, men även med den tidigare dubble svenske mästaren i 3Dmark2001 Jimmie Knutas.
I samma veva kommer vi uppdatera Hall Of Fame med 2004:års resultat och även fullständiga resultatlistor för alla år, detta på allmän begäran.
Återigen ett stort Grattis till vinnarna!!
Mvh/
SMPC2004 Juryn
Frågor angående prisutdelning kan för övrigt skickas till följande [email=anton@nordichardware.com]mailadress[/email].
Stort Grattis till vinnarna återigen!!
Marquzz wrote: Grattis på er vinnare och alla andra för bra resultat 😀
Tror nog att Nike69 kunde fått mer, men valde att stanna eftersom 3:e priset faktiskt är trevligare än 2:a priset 😛
Haha kan det verkligen vara så han har tänkt?
😮
Tekniknörd som gillar att träna.
December 1, 2004
Anton K wrote: Stort Grattis till vinnarna återigen!!
[quote=Marquzz]Grattis på er vinnare och alla andra för bra resultat 😀
Tror nog att Nike69 kunde fått mer, men valde att stanna eftersom 3:e priset faktiskt är trevligare än 2:a priset 😛
Haha kan det verkligen vara så han har tänkt?
😮
Tänkte samma sak. 2:a priset är värt mindre än 3:e. Men eftersom man kom över 40k tyckte jag det var värt att presentera 😉
February 12, 2003
Snorch wrote: [quote=Mean Machine]Hay! Var är jag? 😛
Tycker jag borde få ett hedersutnämnande för min elfte(?)plats, eller åtminstone få veta var jag kom. 🙂
Haha.. jag som peka ut dig från listan 😀
Jo...:P
Fast jag hittade bara en gammal dump, jag ägde inte en del från den datorn jag deltog med...:)
macrus wrote: Hm, vad var det för priser?
Detaljerad information om Prestanda-SM 2004 som priser och regler går att hitta på tävlingssidorna.
:: Prestanda-SM 2004 ::
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)