April 17, 2005
Uppdaterad - 23:43! Vi har nu kommit in på den sista skälvande timmen av Prestanda-SM 2006 och vi kommer att följa resultatlistorna extra noga fram tills tolvslaget när tävlingarna avslutas. Vi kommer att uppdatera denna nyhet i takt med att nya toppresultat dyker upp i de olika grenarna så håll utkik om ni inte vill missa något av slutfasen i årets Prestanda-SM.
23:45 - Nuvarande ledare
(Marquzz ny ledare i Pris/Prestanda!)
3DMark06 - Marcus "Kinc" Hultin
Procentuell Överklockning - Robert "crotale" Kihlberg
Pris/Prestanda - Marcus "Marquzz" Ellby
Notiser: Marquzz har tagit sig förbi både Kinc och elmor och lägger sig på en förstaplats i P/P med 52 poäng medan Kinc och elmor just nu delar andraplatsen på 50 poäng vardera! Ställningen i 3DMark06 och Procentuell Överklockning är fortfarande oförändrad.
23:05 - Nuvarande ledare
3DMark06 - Marcus "Kinc" Hultin
Procentuell Överklockning - Robert "crotale" Kihlberg
Pris/Prestanda - Marcus "Kinc" Hultin
Notiser: Kinc leder med blott 2 poäng över elmor i P/P, Kinc har för nuvarande 54 poäng medan elmor har 52 poäng.
April 20, 2002
Ja vem ska vinna? 😀
Vem det än blir så måste jag säga att det är ruskigt bra jobbat.
Här sitter man efter en veckas slit på jobbet, onykter som bara den och läser om dessa kreativa människor som lyckas med detta. Man har ju sett det hända på Dreamhack live och jag blir överväldigad varenda gång att det verkligen går att göra.
Nu blir det sängen så jag får vänta tills i morgon att se vem som dragit längsta strået den här gången.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
2 Guest(s)