July 18, 2003
NH|Mimer wrote: [quote=Krqagyzzz]äntligen, detta har jag längtat efter.
Hur går det med nya K&S?
Jag ska fortsätta med K&S någon dag nu. Var tvungen att lägga det åt sidan medans vi arbetade på prisguiden. Förhoppningsvis är den klar innan årets slut.
:O Det var snabbt 🙂 Låter mycket bra det!
March 27, 2003
Dry_Ice wrote: [quote=NH|Mimer][quote=Krqagyzzz]äntligen, detta har jag längtat efter.
Hur går det med nya K&S?
Jag ska fortsätta med K&S någon dag nu. Var tvungen att lägga det åt sidan medans vi arbetade på prisguiden. Förhoppningsvis är den klar innan årets slut.
:O Det var snabbt 🙂 Låter mycket bra det!
Jepp, då har man nått att se fram emot när man kommer hem från skidsemestern den 10:e... 😉
September 17, 2001
Mean Machine wrote: Nice... Speciellt att mimer är finsk, då känner man sig inte diskriminerad på forumet...:P
Vad är det jag hör? Jag har med finskt blod i mig 😡
rubb wrote: Mycket fint jobbar sibbor o mimer era sötnosar ;>
myys myys ..
puss på dig 😉
Dry_Ice wrote: Mycker bra grabbar !, Se dock till att utöka produkterna då dert saknas stora delar... t.ex lite barebones och skoj, men antar att det kommer mer och mer 🙂
Mycket bra !
Japp, det kommer mer och mer för varje dag.
August 16, 2002
NH|Mimer wrote: [quote=Mean Machine]Nice... Speciellt att mimer är finsk, då känner man sig inte diskriminerad på forumet...:P
hehe, känner mig inte allt för finsk faktistk. Förutom namnet
Kan inte snacka eller läsa finska. Förstår bara lite om jag hör någon snacka. 8)
hah! o du ska vara finne...
aja men iaf, märkte att vissa prisuppgifter på sidan inte stämde med de på företagets hemsida... det är företagets fel då eller?
December 10, 2001
keffing wrote:
aja men iaf, märkte att vissa prisuppgifter på sidan inte stämde med de på företagets hemsida... det är företagets fel då eller?
Har det bara varit små skillnader? Då kan det bero på att priserna inte blivit uppdaterade på två dagar (av någon anledning). Ska ta och fixa det direkt.
November 27, 2003
JonaS wrote: [quote=NH|SiBBoR]Hm, mitt tangentbord betedde sig lite udda igår natt. Kortslutning i PS2-porten var orsaken.
bra ursäckt ska tänka på den nästa gång ja sluddrar på tgb
Min PS/2-port har krånglar konstant i två år nu , det kan varenda en som chattat med mig på IRC bekräfta!
//Andreas
2 Guest(s)