April 17, 2005
PlayStation 3 har lidit av sin beskärda del av problem och att vi i Europa får vänta ända tills i mars 2007 för att få pilla på Sonys nästa generations spelkonsol är knappast något lyckopiller. Men detta med att vänta på Sony spelkonsol har nästan dragits till absurdum i USA där man nu 7 dagar innan lanseringen redan börjat forma köer utanför varuhus. På videogamesblogger kan man läsa om hur flera personer redan okuperat den lokala BestBuy-butiken, enligt anställda började köerna redan på måndagen, alltså egentligen 11 dagar innan man först kan gå in i butiken och köpa konsolen.
Just spelkonsolslanseringar verkar ha något extra och det beror väl till stor del på att de sker ganska sällan i större skala. Men ska man viga 11 dagar i sitt liv åt att köa är det nog bäst att man får tag på en konsol när man väl kommer in.
[Image Can Not Be Found]
April 14, 2006
Orka vänta, men men var i usa när revenge of the sith skulle vissas så var det en riktigt lång kö till en biograf det roliga var att dom inte skulle vissa star wars filmen på den biografen 🙂 tycker synd om stackarna som hade suttit flera dagar o väntat för att få veta det samma dag som filmen vissades 😛
Men hade jag inte haft simningen, flickvän eller något liv så hade jag iaf lätt suttit där med grabben o lirat på min laptop eller Nintendo DS
August 7, 2003
Delph1 wrote: Det roliga är att affären kommer ha endast ett fåtal konsoler och dessa kommer butikens anställda att lägga beslag på ...
//Andreas
... och sälja på Ebay för 3 ggr priset... men det kan de minsann få göra tycker jag för att stå ut med massa nördar som campar utanför ingången i 2 veckor.
1 Guest(s)