April 17, 2005
Razer och dess möss är något som man antingen fullkomligen älskar eller hatar. Erfarenheterna är ganska delade mellan användarna, men faktum kvarstår att de fortsätter utveckla nya möss för att utöka sitt sortiment, och en av de senaste är Razer Krait som verkar vara ett steg tillbaka jämfört med många av deras tidigare möss. Jag menar inte kvalitétsmässigt dock utan snarare det faktum att de valt att använda sig av endast en tre-knappsdesign istället för de ganska vanliga 5-6 knapparna. En mus som lever efter konceptet "less is more" och gör det bra vad det verkar.
February 14, 2003
Andreas G wrote: .. och en av de senaste är Razer Krait som verkar vara ett steg tillbaka jämfört med många av deras tidigare möss. Jag menar inte kvalitétsmässigt dock
Ja, inte kan kvaliteten bli sämre än Diamondback? Glapp i sladden (eller nånstans) uppkommer gärna inom några veckors tid, efter egen och en polares erfarenhet.
February 14, 2003
Delph1 wrote: Som sagt erfarenheterna är rätt blandade 🙂
//Andreas
Väl fungerande så var den bra, men samtidigt väldigt speciell. Jag upplevde att jag behövde koncentrera mig mer när jag spelade med Razer, men samtidigt så gav musen mig en aggressivare spelstil vilket var positivt när man kände sig pigg och alert. Logitech, som jag kör med nu, känns mer neutral och lugnare i rörelserna. Nu kan jag vara lite halvtrött och ändå träffa combos, det kunde jag inte med Razer.
1 Guest(s)