September 14, 2001
Jag köpte en Xdreamer till min sambo. Reagerade på att det var massa småsprickor i frontplexit vid lufthålen. Nätagget sög totalt, datorn var totalt ostabil i orginal hastighet. Dock tycker jag att det är dugligt för dom pengarna om nätagget hade funkat lite bättre. Bra finish på lacken och bra tilltänkt med fläktar + fläktplatser.
January 9, 2004
Challeman wrote: [quote=rock599][quote=shlumpen]Bara jag som tycker Xsonic är identisk med Lanboy om man bortser från fronten?
håller med
Tycker att det är riktigt konstigt att det inte kommenterades i artikeln...
Det är mer vanligt än ovanligt idag. Titta bara på alla modeller som har samma typ av skenor för montering som Chieftech började med.
July 3, 2003
Dreamspace wrote: Jag köpte en Xdreamer till min sambo. Reagerade på att det var massa småsprickor i frontplexit vid lufthålen. Nätagget sög totalt, datorn var totalt ostabil i orginal hastighet. Dock tycker jag att det är dugligt för dom pengarna om nätagget hade funkat lite bättre. Bra finish på lacken och bra tilltänkt med fläktar + fläktplatser.
Kompisens chassi märkte jag också sprickor på. Hans nätaggregat verkar ostabilt och är dåligt jordat (väl?) för när jag råkade nudda vid det fick jag stötar 😕
April 20, 2002
Wingman wrote: Måste kommentera att x-sonic chassit går att köpa på datorbutiken med ett 400W ATX PSU. Dvs 50W mer än det som står i specifikationen.
Det är lite synd att man inte kan byta plats på plexiglaset och metallskivan på sidorna 🙁
Får hoppas då att de bytt PSU på båda till en bättre än den i resencionen...:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Man plockar bort plastfronten på chassit och skjuter in som cd/dvd-rom.
Sen sätter man dit plastfronten igen.
På min vanliga cd-rom fungerade detta utmärkt eftersom knappen på plastfronten var rätt placerad och den räckte tillräckligt långt in för att gå emot eject-knappen på cd-rommen.
Däremot fungerade det inte på min brännare så där fick jag plocka bort fronten på brännaren.
Tror man kan ta en skruvmejsel och bända lite...fungerade i alla fall för mig...:D Men du går det på egen risk.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)