August 22, 2005
Idag tar vi en titt på multimedialjudkortens Rolls Royce: Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS Platinum Pro. Med förbättrat DTS-stöd, 7.1-kompabilitet och andra små finjusteringar är ZS-serien en värdig uppgradering.
"Audigy 2 ZS-serien har mycket med förväntningar att göra, i alla fall är det så i mina ögon. Precis som mycket annat som släpps i höst är det tal om en så kallad "refresh". En refresh, för er som inte är bekanta med uttrycket, är en relativt liten uppgradering av befintlig teknik."
Läs hela recensionen här.
November 29, 2001
Frux wrote: Jag får inte filmen att funka i nåt uppspelningsprogram, inkl senaste versionen av MediaPlayer 9 såklart. Står att filen är korrupt. Kommer inte upp något att jag saknar codec eller så. Hjälpte inte att ladda ner filen igen heller.
du är andra personen som säger det hmm
funkar klockrent här
både när jag streamar och laddar ner den
och den är identisk med källfilen
September 18, 2002
UndaC wrote: [quote=Frux]Jag får inte filmen att funka i nåt uppspelningsprogram, inkl senaste versionen av MediaPlayer 9 såklart. Står att filen är korrupt. Kommer inte upp något att jag saknar codec eller så. Hjälpte inte att ladda ner filen igen heller.
du är andra personen som säger det hmm
funkar klockrent här
både när jag streamar och laddar ner den
och den är identisk med källfilen
Jag har samma problem här 😕
Men enligt redigeringsprogrammet jag använder så är filen inte indexerad, vad nu det innebär 😛
1 Guest(s)