February 1, 2003
January 9, 2004
Goof wrote: Funkar detta paket bra till min stationära TV? Eller är det stor skillnad ifall jag köper en lös reciver, bas samt högtalare för ca 6000:- ? Mitt rum är inte så stort så detta paket borde ju räcka till ifall det funkar bra till en stationär DVD spelare.. DVD spelaren stödjer DTS och Dolby digital.. det är en Sony DVP-NS705P.. funkar det bra till den?
Det ska fungera alldeles utmärkt!
April 3, 2001
MjO wrote: [quote=Goof]Funkar detta paket bra till min stationära TV? Eller är det stor skillnad ifall jag köper en lös reciver, bas samt högtalare för ca 6000:- ? Mitt rum är inte så stort så detta paket borde ju räcka till ifall det funkar bra till en stationär DVD spelare.. DVD spelaren stödjer DTS och Dolby digital.. det är en Sony DVP-NS705P.. funkar det bra till den?
Det ska fungera alldeles utmärkt!
Tack för svaret.. men då kom jag ju på en sak till som jag funderade på.. går det koppla flera enheter till den? Typ min DVD, TV, Dator osv? Eller går det bara koppla in en enhet?
April 3, 2001
MjO wrote: Du har en vanlig linjeingång också, där du kan koppla in vad du vill. Av förklarliga skäl kan du inte spela upp från båda samtidigt.
Haha nää nog förstår jag det 🙂 Men en vanlig linje ingång var precis det jag sökte.. Vill kunna koppla in DVDn och TVn och gärna datorn också men datorn är inte så viktigt.. men tack för hjälpen iaf.. vid nästa löning blir det till att beställa ett sånt här system.. Ni skrev ut billigaste pris i recensionen men aldrig vilken butik det säljs på.. vore tacksam ifall du ides avslöja det också 🙂
November 29, 2001
Goof wrote: [quote=MjO]Du har en vanlig linjeingång också, där du kan koppla in vad du vill. Av förklarliga skäl kan du inte spela upp från båda samtidigt.
Haha nää nog förstår jag det 🙂 Men en vanlig linje ingång var precis det jag sökte.. Vill kunna koppla in DVDn och TVn och gärna datorn också men datorn är inte så viktigt.. men tack för hjälpen iaf.. vid nästa löning blir det till att beställa ett sånt här system.. Ni skrev ut billigaste pris i recensionen men aldrig vilken butik det säljs på.. vore tacksam ifall du ides avslöja det också 🙂
sök i vår prisguide elelr på buggy för dagsfärska priser
April 3, 2001
UndaC wrote: [quote=Goof][quote=MjO]Du har en vanlig linjeingång också, där du kan koppla in vad du vill. Av förklarliga skäl kan du inte spela upp från båda samtidigt.
sök i vår prisguide elelr på buggy för dagsfärska priser
Varken Pricerunner, buggy eller Nordichardwares prisguide hittar Gigaworks s750.. har provat söka på: Gigaworks, s750 osv..
November 29, 2001
Goof wrote:
Varken Pricerunner, buggy eller Nordichardwares prisguide hittar Gigaworks s750.. har provat söka på: Gigaworks, s750 osv..
på buggy hittar du 12 träffar om du söker på "gigaworks"
jag provade det precis och det funkade utmärkt
i NHs prisguide och på pricerunners blev det 0 träffar dock
April 3, 2001
UndaC wrote: [quote=Goof]
på buggy hittar du 12 träffar om du söker på "gigaworks"
jag provade det precis och det funkade utmärkt
i NHs prisguide och på pricerunners blev det 0 träffar dock
ahh okey, hittade nu.. man tackar 🙂
January 23, 2002
Jag tänkte köpa ett Asus A7N8X-E Deluxe och gigaworks s750, går de att koppla ihop analogt (inte bara med stereo) utan med de 3 kablar som verkar vara standard för flerkanalshöktalare?
Om det går kan man fortfarande ha mic in + hörlurar på fronten inkopplade? Jag har antec sonata låda.
Vad skiljer Asus A7N8X Deluxe från Asus A7N8X-E Deluxe?
mvh Oscar
November 29, 2001
oscrug wrote: Jag tänkte köpa ett Asus A7N8X-E Deluxe och gigaworks s750, går de att koppla ihop analogt (inte bara med stereo) utan med de 3 kablar som verkar vara standard för flerkanalshöktalare?
Om det går kan man fortfarande ha mic in + hörlurar på fronten inkopplade? Jag har antec sonata låda.
Vad skiljer Asus A7N8X Deluxe från Asus A7N8X-E Deluxe?
mvh Oscar
Lite onödigt att punga ut för ett 7.1 system om du bara har ett ljudkort med 5.1-stöd?
1 Guest(s)